**synne** Skrevet 19. juni 2007 #1 Del Skrevet 19. juni 2007 Har bare vært innom et par sekunder i det siste. Har vært så travelt at jeg nesten går i ring... Dåp nå til helgen, mye å ordne og tenke på. Har hatt besøk siden fredag, og har besøk frem til mandag. Og så har vi ei veldig sjalu og trassig jente..hmm... Men det kommer seg vel det og. Har vært så sliten i det siste, at jeg har kontaktet helsestasjonen for litt hjelp. I første omgang for å få sindre inn i en god spise og sove rutine, for det har vært litt mye på fanget tid her... Og det har virkelig komt seg bare med det. Så nå er det å få gitt snuppa nok mammatid også... Og få til en positiv sirkel, istedet for den onde spiral jeg føler vi har vært innom i det siste.. Er nok ikke så gale som jeg skal ha det til, men kunne blitt det hvis det ikke blir gjort noe med nå. Helsesøster her er helt fantastisk. Fant tid til meg med en gang jeg ringte, for å hjelpe. Mye finvær gjør sitt til at vi bor ute så og si.. Herlig. Går masse tur. Har fått meg fast trilledag og venninde..hehe.. hver onsdag skal vi gå en løype her i nærheten. Ca tre timer. Hun har en jente like gammel som sindre. (hun har en jente like gammel som snuppa og, men hun går i barnehage...) Snuppa har også fått seg trillepike. Skal begynne i sommer -etter at hun har hatt ferie. Skal ha snuppa med seg en eller to ganger i uka. -Gleder meg allerede.. Ellers er det nå ned 6.6kg. Og jeg har fortjent en tur til frisøren, -men nå har jeg ikke råd..hehe.. jaja... Får ta det igjen når 10 kg er nådd.. Det var vel nok om oss i denne omgang. Travle dager, og det ser jeg dere andre også har. Er ikke så mye aktivitet her for tiden.. Men det er nå godt at vi enda har vettet i behold og vet å nyte sommervarmen! Snakkes jenter! Kos dere i sola!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9632380-april-n%C3%A5-var-det-lenge-siden-sist/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 19. juni 2007 #2 Del Skrevet 19. juni 2007 Oii ja det hørtes ut som om du har nok å henge fingrene i jah!! Så bra at helsesøstra stilte opp så raskt og hjalp til med gode råd da!! Det er godt å høre litt bra om helsevesenet også! hehe! Så flink du er med treningen da! Og så bra at du har fått trillepike! Savner litt det jeg også, men tørr ikke sette henne bort til 10-11 åringene her.. Hvor gammel er trillepika di? Og betaler du noe for det? Høres ut som dere får lettet litt på stresset fremmover da! Dåpen er snart unnagjort også! Lykke til med dåpen!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9632380-april-n%C3%A5-var-det-lenge-siden-sist/#findComment-9632567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 19. juni 2007 Hun er 13 eller 14. Konfirmant neste år... Sist vi hadde trillepike betalte vi 30 kr. -Selv om hun sa at hun egentlig ikke ville ha noe.. -Men tror igrunn hun satte pris på det også..hehe.. Vet ikke hva hun vi skal ha nå vil ha. Det er søskenebarnet til mannen min, og han som har snakket med henne... Gleder meg til dåpen er over ja.. Men det skal nå bli litt kjekt også.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9632380-april-n%C3%A5-var-det-lenge-siden-sist/#findComment-9633922 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 20. juni 2007 #4 Del Skrevet 20. juni 2007 Ok, ja jeg har tenkt på å skaffe en fast barnevakt som vi kan tilkalle hvis det er noe, så vi slipper å mase på familien.. Men vil ikke ha noen under 13 år.. tenkte å sette opp en plakat på nærbutikken her da.. Men da blir det jo andre prisen enn trillepike priser! Ja er kjekt med dåpen da, men jeg syns det ble litt mye styr før den var.. men man lærer jo etter første gang da! Hva skal dere ha til mat og sånn da? Mange som kommer eller? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9632380-april-n%C3%A5-var-det-lenge-siden-sist/#findComment-9642681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 20. juni 2007 Vi blir 20 stk. Tenkte å lage koldtbord. Klarer ikke bli enig med meg selv om det blir mye styr, om jeg gidder, eller om det går greit... Lagde det selv sist også... Var jo styr, men gikk jo greit og... Men begynner å bli smått med tid for å bestille mat også nå, er jo bare fire dager til! Hmm... må tenke nå... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9632380-april-n%C3%A5-var-det-lenge-siden-sist/#findComment-9644186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #6 Del Skrevet 20. juni 2007 Du, nå er det jammen lenge siden sist! Prøver å la være å kikke på "dine" sider, men nå måtte jeg inn og ønske dere lykke til i helga. Godt å høre dere får litt hjelp fra helsestasjonen. Det er mye styr, det merker vi med så stor aldersforskjell, og da kan jeg bare forestille meg hvordan det er for dere. Men dere er flinke, og ting går seg til etter hvert. Tips til barnedåpen: Lag en stor gryterett (vi hadde den karrigryta med skinke) og ris Spaghettigryte Salat Rundstykker Noen kaker til kaffen Jeg lagde gryteretten, spaghettigryta (helst for ungene som ikke liker purre og karri :-) og salaten dagen før. Svigermor lagde en gryterett og, som var mer anonym. Kakene lagde jeg to dager før. La mann og svigerfamilie få hjelpe til, jeg overlot all pynting til dem. (Phu, det var ikke lett å stole på svigerfar og gubbe, men de gjorde en kjempejobb!!) Og la besten og mormor få se etter ungene på lørdag, så får du konsentrere deg om dåpen. De gjør det så gjerne, vet du. Skulle kommet og hjulpet deg, men vi reiser jo til øya på lørdag. Skal være en uke. Kommer du ut? Mor vil jo at vi skal være lenger, men det er ikke jeg så sikker på at jeg orker. You know why.... Lykke til i helga, dette kommer til å gå kjempefint! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9632380-april-n%C3%A5-var-det-lenge-siden-sist/#findComment-9644923 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå