Gå til innhold

Hvor mye gikk dere ned 1 mnd på reductil?


0406

Anbefalte innlegg

evt de 1 4 ukene.

Vil gjerne hør om de forskjellige ukene.

Litt nyskjerrig.

Har begynt i dag og er veldig spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk ned 10 kilo de første 4 ukene. Det ga meg et utrolig kick! Mye av det var riktignok vann, men uansett...

Etter 6 mnd hadde jeg gått ned ca 25 kilo, så det bremser ned litt etterhvert.

Det skal også sies at jeg var veldig mye ute å gikk. Det ble mellom 15-30.000 skritt hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss så bra.

Håper de fungere like bra på meg.

Er ikke så flink å gå turer men trener på treningsenter nesten hver dag så håper det er bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:) Jeg har skrudd opp treningsnivået et hakk siden jeg begynte og apetitten har regulert seg selv ned...jeg koser meg absolut og har et helt normalt kosthold...teller ikke kalorier eller flyr på treninga 4 ganger i uken.

Jeg har ved "minimal" innsats gått ned 5 kg på 2 mnd. Legen min sier det at 0.5 kg i uka er den absolut beste nedgangen med tanke på å holde seg der og;)

 

Er skjedd mye med mentaliteten mot mat mens jeg begynte og dette er absolut en prosess som tar tid...derfor er det vel også sunt at vektnedgangen følger den kurven litt! Absolut verdt det for min del, men selvfølgelig litt kjipt at det går sakte i blandt...man vil jo gjerne ned 10 kg på en mnd. Men jeg har gjort et varig valg om at jeg aldri skal veie det jeg max veide for 1 år siden, 12 kg mer enn i dag...og om jeg bruker en god stund på å nå målet mitt, er det helt greit hvis det blir enklere å holde seg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...