Gå til innhold

Noen fra Trondheim her?

Mams`n & Lillegutt & Lillevenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hadde vært moro å blitt kjent med noen fra by`n!

Skrevet

Hei Maia_74!

Jeg bor i Trondheim.

Er 29 år og har en datter på 2 år fra før....

Skrevet

Heisann!

Jeg bor i Trondheim og jeg er ei jente som nærmer meg 24.. hehe... og har ingen barn fra før! hadde vært greit å bli kjent med noen andre som er gravid og bor i byen...:)

Skrevet

Hei!

Hyggelig å hilse på dere! Håper vi kan følge hverandre og kanskje møtes for et glass brus! :)

Jeg har ingen fra før, så dette er et etterlengtet barn. Jeg har foreløpig termin 20.2. Hva med dere?

Skrevet

Hei dere!

Jeg er 32, og venter mitt andre barn (krysse fingre). Har foreløpig termin 12. februar.

Skrevet

Hei! Jeg er 26 om en uke, og bor litt sør for byen. Er gjerne med på treff!

Termin 10. februar, har en sønn fra før på snart 2 år. Ern gift og student =)

Skrevet

he, jeg er 24 i august og er født og oppvokst i trondheim. termin ca 13 feb, ingen barn fra før men en herlig samboer.

Skrevet

hei:) Jeg er fra denne fantastiske byen. Har termin tidlig i feb. Har ei jente på 3 år og en herlig samboer.

doodo 76

Skrevet

Jeg bor også litt sør for Trondheim. Har en datter på 1,5 fra før, og termin 9. februar :-)

Skrevet

Heisann!

Mari, 26 fra Stjørdal. Bor på Malvik nå, har termin ca 20.2.

Klem

Skrevet

Hei!

Hvordan går det med Trondheimsjentene? Hos meg banker det et hjerte. Fikk se det i dag. Er 6+6 i dag.

Skrevet

Hei Maia! Gratulerer med et bankende hjerte - Heldige du som vet. Jeg har bare ytre tegn å forholde meg til. Vondt i brystene, veeeldig oppblåst mage, dårlig matlyst, uggen og kvalm osv. Har ikke legetime før om en mnd, så venter i spenning fram til da =)

Skrevet

Heisann!

Så utrolig deilig :):)

Er ca 7+2 i dag (muligens litt mindre)

Hvor var du på ultralyd?

Klem Mari

Skrevet

Jeg har termin 15 februar.

Skal til innvendig ultralyd på onsdag, så får vi se om de endrer den!

Blir koslig å møtes etterhvert!

Skrevet

Hei februar*engel*

Jeg var på Medicus. Jeg venter et lite prøverørbarn, så vi får ekstra oppfølging. Var kjempespennende. Hjerte slo rytmisk og godt, og "amfibien" var 7mm og hadde det godt! :)

Nå sitter jeg her og er skrubbsulten. Spiser aldri etter middag, men nå protesterer alt! Må ha mat!!!! :)

God natt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...