1engel-1barn-1imagen- Skrevet 19. juni 2007 #1 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei! Jeg får nok høyst sannsynelig innvilget et KS. Har en Traumatisk vaginal fødsel med barn på 5kg og en svangerskapsavbrudd/dødfødsel i uke 23 bak meg. Legen sa at det er vi sammen som skal bestemme dette. Jeg er heller ikke noe motakelig for epidural noe som gjør en vanlig fødsel vanskelig. For å være helt ærlig gruer jeg meg til et KS også, jeg vet jo ikke hva jeg går til.... Dere som har gjort dette før, bør jeg velge med full narkose eller være våken? Blir glad for svar! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9631734-narkose-under-ks-eller-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fått gutt nr 3 :) Skrevet 19. juni 2007 #2 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei. Jeg har vært m på begge deler og ville ha svart ett klart svar på at jeg ville ha valgt å være våken, man føler at man har gått glipp av så mye ellers. Men kommer jo ann på åssen bedøvelse du tåler. Min første fødsel endte opp med ett haste ks etter mange timer med rier og det nærmet seg at ungen skulle komme ut, men da løp de avgårde m meg da pulsen på sønnen min ble dårlig og da fikk jeg full narkose. Våknet etter at sønnen min hadde vært ute en stund og mine slektninger som var på sykehuset fikk sett han før meg. Med nr 2 valgte jeg i samsvar med legen planlagt ks grunnet høyt leie. Det var en helt annen opplevelse og jeg ble så godt passet på. Fikk høre skriket til mitt barn med en gang han kom ut ( ikke at det skjer i alle tilfeller) og fikk sett han med en gang. Ble så sydd sammens og så gjenforent med min mann og sønn kort tid etterpå. Kjempe flott opplevelse. Nå skal jeg ha mitt tredje ks på torsdag og bare gleder meg, og da skal jeg være våken Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9631734-narkose-under-ks-eller-ikke/#findComment-9635201 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå