snartmammapåny Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Har gitt den til småen nå i snart en uke, men småen har fått nesten sort besj av den. Den er veldig mørkegrønn. Slik typisk farge man får om man spiser jerntabletter. Så nå at nan1 HA har dobbelt så mye jern i seg som vanlig nan. Men synest alikevel at det er rart at avføringen ble så grønn svart... Noen andre med samme erfaring eller??
Xzux Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Hei! jeg ga den en periode, gutten min fikk også svart lignende bæsj... og den lukta høgg:) Men det er vist vanlig med den typen.... Fisene lukta også grusomt...
Go i magen Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Jada, grønnt som hulken her.Ble nervøs jeg når jeg så det første gangen. Helsesøster sier jo at grønn avføring er tegn på at det er noe de ikke tåler, men har forhørt meg her inne og fler med samme erfaring. Bæsjen lukter veldig vondt også av HA 1. Ga Hipp i et par dager for en stund siden og da ble det gult og luktet ikke vondt, men jenta mi tåler HA 1 best så da fortsetter vi med den en stund til.
snartmammapåny Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2007 Med dobbel mengde jern så er det igrunnen ikkr rart at det blir mørkegrønt, men tenkte det var best å forhøre meg litt for sikkerhetens skuld;) Vi har vel prøvd alle mme på markedet nå, men småen får magevondt av de alle:( også HA. Men med nan HA har utsettet han hadde i ansiktet og i nakken blitt MYE bedre, kanskje tilfeldig, men prøver HA en stund til å ser om utslettet forsvinner helt.
snartmammapåny Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2007 Ja har malt i som vanlig. Tror nok det er jerninnholdet i nan1HA som gjør at besjen blir mørkegrønn. HA innholder dobbelt så mye jern som vanlig nan, så det merker nok den lille magen til knøttet fort. Og siden det er andre med samme erfaring så er det nok ikke farlig at den har blitt så grønn, bare normalt for denne type mme.
*shehasmyheart* Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Det står (gjore ihvertfall) på toppen av pakningen at avføringen kan bli mørkegrønn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå