ScaryMama Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har et par spørsmål jeg gjerne skulle stilt deg:)
Murmeline Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 HAHA........ Endelig fikk jeg fordømte nettverket til å virke! *nekter å sette meg på kontoret på den stasjonære...*
ScaryMama Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 Jippi! Fikk du sms'en jeg sendte til deg?
Murmeline Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!! Skrev det svaret, trykte på lagre, og så datt nettverket ned igjen. GRRRRRRR!!! Vel, here we go again.. Explory: jeg ville ikke hatt dette som eneste vogn, men som tillegg til en tradisjonell vogn tror jeg den er super. Siklet på denne selv, men syntes den er vel dyr... Det positive er jo at den er vendbar OG har snurrehjul, perfekt for shoppingen vår;) Aner ikke vekt på denne, men om du ønsker en lettere vogn enn Quinnyen bør du ned i en 10-12 kg tenker jeg (min nye er 11kg). Vet det har vært noen barnesykdommer på denne vogna, men det er det jo på alle. Så sjekk dette før du evt kjøper brukt på finn...
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Xplory?! *grøss* Anbefale; xlander! Den er snasen den, både som trehjuling og 4 hjuling!!!
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 http://www.x-lander.com/2007/ Klikk på last ned katalog...
ScaryMama Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2007 Xplory er jo suuuper fin! Hadde tenkt til å bruke den som shoppingvogn og selge quinny'en, men beholde basson for den er super bra til lang tur osv. Den veier 12,6 tror jeg så da er den lettere også. Har kikket på finn og funnet en jeg vil ha, ganske ny, eier kjøpte den i april. Eneste er at den er beige...
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Den er jo kjemperar! Men nå har jeg bare sett den på bilder da, du får kjøpe og overbevise meg da! Hehe. Ser jo ut til at det er kult for de små å sitte så høyt!
Murmeline Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Ja, så den, pent brukt med andre ord;) Ja, beige er ikke sååååå spennende, men en ypperlig farge på sommeren da, blir ikke så varmt...
ScaryMama Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. juni 2007 Ja, men det var en annen der i en nydelig blå farge, men den er eldre og like dyr siden det følger med bag. Det ser ut til at jeg kan ta ca. 3500 for quinny og bag, så da blir det ikke mye ekstra jeg skal ut med. Ja kult å sitte høyt! Og han kan sitte lavt! Det var så mye forskjellig med denne... Også har Brad og Angelina vognen;)
Murmeline Skrevet 19. juni 2007 #11 Skrevet 19. juni 2007 Brad og Angelina sier du? Bra jeg ikke kjøpte den da;)
ScaryMama Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 19. juni 2007 Ha ha, den er visst pop blant mange kjendiser, litt kult siden den er norsk. Usikker nå, kan ikke vente for lenge heller for da er den sikkert solgt. Hadde egentlig tenkt til å vente til jeg hadde solgt quinnyen men det er kanskje dumt. What to do...
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #13 Skrevet 19. juni 2007 Brangelina;) *fniser meg grønn* De har jo så ange unger de, burde hatt kvadruppelvogn;)
Murmeline Skrevet 19. juni 2007 #14 Skrevet 19. juni 2007 Jeg solgte min for raskt, og satt der med bare det store dråget mitt, samt lite hyggelig senebetennelse... Ikke moro! Har blitt så mye bedre i hendene etter at jeg fikk lett vogn igjen... Hjalp det? Har du pengene tilgjengelig, så hvorfor ikke? Du får jo alltids solgt den andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå