Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 ikke nå særlig. Hadde ikke store forventningene heller da. Hun begynte å suge av flaska og sugde littegrann så svelget hun vrangt og da begynte hun å hyle. og etter raping osv. så nektet hun plent å ta mere. har prøvd iherdig i 3 kvarter og hun sugde av og til og sovnet faktisk to ganger. Tilslutt ga jeg opp og får prøve igjen i morgen. fikk litt pupp og sovnet med en gang nå.. hmm hva skal jeg gjøre annerledes? får jo vondt inni meg når hun skriker så mye. Skal jeg fortsette å terpe på det hver dag eller??
fiona71*2pp Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Vet ikke om jeg har noen gode råd egentlig.. Vi har også plagdes til tider. I starten drakk hun flaske som ingenting. Men så startet vi og fullamme, og deretter ville hun ikke ta flasken igjen. Har slitt ett par ganger.. viktig at man holder det ved like når de først har vent seg til å drikke av flasken. Nå får hun en flaske pr dag...enten med mme eller pumpet mm. Men vi bare prøvde oss hver dag. Vel å merke..pappan her prøvde. Hun nekter å ta flaske hos meg. Lukter vel puppen. Så her går jeg ut av rommet når pappa gir flaske.. er blitt bedre nå, så nå kan jeg faktisk være til stede.. Men vi bare prøvde og prøvde, og en dag bare drakk hun. Vi byttet også mme. Først hadde vi nan, så måtte vi bytte til Hipp... å nå vil hun bare ha nan igjen... pluss at vi har en halv teskj med malt oppi..
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 takk for svar. det er vel bar å prøve. Flere erfaringer??
Tia med 2 ♀ Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Hvilken flaske brukte du.Jenta mi får både pupp, og flaske med mm og mme (ikke blandet selvfølgelig ) Ho drikker fint av dr.brown flaskene men setter i halsen hvis jeg bruker de andre typene jeg har. Karnsje det kan være at det kommer for mye for fort av den flaska du har. Det krever også litt anderledes sugeteknikk så kan hende det er problemet. Hvis du vil finne ut om det er flaska eller tilegget ho ikke vil ha så vil jeg foreslå at du prøver å gi litt mm på flaske. (du kan jo håndpumpe litt hvis du ikke har brystpumpe.)
*orginalt* Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Dr. Brown gir jevn strøm med melk. Kommer ikke så fort og babyen må jobbe litt. Prøvde en Chicco-flaske i går, og merket veldig stor forskjell. Melkespruten stod!!!
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 først så har jeg prøvd nuk flasker (kun med mm) gikk ikke spes bra, men bedre 2 gang enn 1 gang. Da var det faren som ga og klarte å presse i henne 50 ml. Nå prøvde jeg Avent og det virket som hun sugde mye bedre på den i forhold til første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå