Gå til innhold

Graviditetslinje..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettersom jeg rett og slett glemte å spørre på 6-ukers kontrollen må jeg nesten spørre her. :) Er det noen andre som fortsatt har den mørke linjen nedover magen en så lenge etter fødselen? Noen som vet når / evnt. om den går vekk? Begynner å tro at den er permanent på meg. ;)

Skrevet

Jepp, det er 6 uker siden jeg fødte og den er der fremdeles. Ganske så tydelig og. Tar vel en stund den før den går vekk, vet ikke helt hvor lenge :)

Skrevet

Min er også der, men den har blitt mindre synlig nå..

Skrevet

Puh! Bra å høre, jeg trodde faktisk den skulle gå bort rimelig kjapt. Håpet at litt sol får den raskere vekk, er blitt litt mindre synlig. Men ville ikke vist meg på en strand nå altså, synes ikke det er pent...

Skrevet

min linje er her også fortsatt... men hva med navlen da? andre som har fått nesten sort navle?

Skrevet

Hehe: Dette var godt å høre. Min har også blitt ganske sort, men det begynte plutselig å gå vekk for noen dager siden! Er nesten blitt normal farge igjen nå. :) Så da er det bare å vente tålmodig på at linjen skal forsvinne og. ;)

Skrevet

Har både den linja og mørkebrun navle.. men det brune i navlen pella jeg bare vekk, så nå er den god som ny;D

Skrevet

Jepp, har den streken jeg også. Og navlen ser litt mørkere ut.Og større!

Håper det går seg til :)

Skrevet

mine er 9 uker og jeg har sånn stripe enda..

Skrevet

Sander er 11 veker i dag, og eg har fortsatt den streken nedover magen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...