WishToBeMom Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Hei alle sammen Er litt deppa nå da 3.innsetting/forsøk har vært mislykket, som de foregående. Lurte på om dere som har klart å bli gravide kunne svare på noen spørsmål (litt statistikk kan hjelpe meg, være en trøst og skape litt realisme og håp). - Har noen av dere vært gravide før dere begynte med prøverørsprosess? - Etter hvor mange forsøk/ innsettinger har dere blitt gravide (mistet og gått bra til siste slutt)? - Har dere benyttet annen hjelp ved siden av, akupunktur, homeopati etc? Håper noen av dere kan svare ! Ønsker alle lykke til!
Lilly 79 Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har hatt 6 innsettinger, 4 ivf, 2 frys. Ble gravid på det 3 Ivf forsøket, (4 innsettingen) hadde aku, mistet i uke 10. (MA) Ble gravid på det 4 ivf forsøket, hadde ingen alternativ medisin, mistet i uke 5. (SA) Har blitt gravid og født tidligere.
lillelilly Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 -Jeg har ikke vært gravid før jeg begynte med IVF. -Har nå hatt 5 innsettinger Forsøk 1 :negativ Forsøk 2 (frys):negativ Forsk 3:positiv (MA oppdaget i uke 7/8) Forsøk 4 (frys):positiv, men kjemisk Forsk 5:positiv, men kjemisk. -På de tre siste forsøkene der jeg har testet positivt har jeg gått på Albyl-E. (Blodfortynnende) + div. vitaminer, de viktigste av disse er nok nok store mengder E-vitaminer og Sink. (Ble anbefalt store mengder E- vitaminer,det gir de til hunder som skal parres...he-he..... Har nå igjen 9 egg på frys i 4 ampuller og håper å få 2-3 forsøk ut av det. Skal ta noen blodprøver nå for å prøve å finne ut om det er noen grunn for at jeg mister..... Håper så inderlig at det skal bli vår tur snart!!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 1 IVF: 2 egg som var 4 og 3 delt (noen år siden) - negativt 2 IVF: 2 egg som var 4 delte - negativt 1 Frys: 1 egg som er 2 delt (ruger fom i dag så vi krysser fingrene!)
bollibompa Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Har ingen barn fra før, hos oss er det dårlig sædkvalitet som er årsaken, men....... 1.ICSI - negativ 1.Frys- negativ 2.Frys- Positivt, men kjemisk 2.ICSI- negativ 1.Frys- Positiv, men kjemisk 2.Frys-negativ 3.Frys-negativ 3.ICSI - 2 egg inn for første gang men,Negativ Har igejn 2 på frys nå som jeg skal sette inn i juli. Håper det klaffer, hvis ikke blir det vel Danmark på oss. Nå må du ikke bli skremt! De fleste får det til ganske kjapt (de færreste gjør det vel på første forsøk, og ikke mange holder på så lenge som meg) Men jeg ville bare vise deg at det er mange som holder på lenge før det klaffer, men klaffe vil det skjønner du :-)
lizz75 Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Hei. For oss klaffet det på første forsøk:) Har en flott gutt på ti mnd nå Var nok kjempe heldige som klarte det så kjapt. lykke til videre:)
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Hei! Jeg har nettopp blitt gravid på 1.ivf. Er bare 5 uker, så vi håper det vil holde seg på plass. Hos oss var det sædkvaliteten som sviktet. - jeg har blitt gravid på vanlig måte for 1 år siden, men hadde en sa i uke 6 - jeg har ikke hatt noen behandling vedsiden av, bare positiv innstilling. Så nå går jeg rundt og er nervøs for alle "vondter" i magen og er nervøs når det ikke lenger er vondt! Jeg ønsker dere lykke til og håper at det ordner seg for dere også. Klem
WishToBeMom Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2007 Hei snille og søte jenter Tusen takk for svar på mitt innlegg!!!! Ønsker dere alle lykke til videre! Hilsen
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 Hei! Huff, skjønner godt følelsen du sitter med nå.. Jeg hadde 8 forsøk på rappen.. puuh! 7 insemineringer, alle mislykket og 1 IVF hvor det endelig gikk! Og tror det gikk den siste gangen fordi jeg hadde gitt opp. Holdt meg også unna barnimagen.com(hehe), og alt som hadde med graviditet og barn og gjøre.. Psyken har ALT å si! Ikke benyttet meg av akupunktur o.l Heller ikke vært gravid tidligere. Ønsker deg masse lykke til videre!! Det klaffer nok for deg også skal du se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå