Gå til innhold

Noen tips på hvordan man kan få sexlystn tilbake?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta dere en hel kveld med masasje, kanskje en erotisk film, bare kos og ikke stress.. noen anbefaler onani, men det klarer jeg ikke tanken på enda..

Skrevet

hørtes herlig ut!! Men det er ikke akkurat lett å få en hel kveld til noe som helst da... Vi har fortsatt ikke hatt barnevakt en eneste gang (fordi all familie bor langt unna, og ingen andre jeg vil overlate baby til..) og har på 5 mnd nå ikke kunne gjøre en eneste ting sammen, uten at babyen er med. Og når det gjelder sexlyst - Her i gården er den fortsatt totalt fraværende...

Skrevet

men etter at baby har lagt seg? man må gjøre litt tiltak, veit sjøl hvordan det er.. har alltid hata sånne "planlagte" hyrde stunder, men nå er de herlige, man opparbeider seg energi til det en gang i blant..

i begynnelsen er det veldig vanskelig, for ungen våkner hele tida, men når den blir eldre, må man sette seg ned å pleie forhold og, selv om man kanskje bare aller mest vil sove..

en time klarer man :)

er veldig vanlig å slite med lyst etter fødsel, men ikke stress med det, det gjør det bare verre!

kyss og klem i hverdagen og, gi oppmerksomhet til hverandre, fort gjort å glemme..

lykke til da ;)

kommer plutselig!

Skrevet

for min del så måtte jeg rett og slett begynne å ha sex, så kom lysten tilbake. Det kom liksom ikke poppende opp av seg selv. Vi gjorde ikke så mye av det, rett og slett for at det ikke skulle bli noe prestasjonsangst over det hele. Jeg gav beskjed om at jeg trenger masse klining først,( han er veldig god til å kysse), sånn at lysten kom snikende før han var "i buksene på meg".Puppene var litt off limits i begynnelsen, men masse stryking og kos måtte til. Og det ble så deilig,atte:)

Min erfaring er at pappaene må våre litt tålmodig mht til kosing, og sørge for at mammaen ikke er dausliten i utg.pkt, så går det seg til etterhvert. JEg synes det var deilig å ha sex, selv om de store høydene kanskje ikke kom med en gang!

Lykke til, husk å være kjærester:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...