Gå til innhold

Lar dere ungene på 8 mnd+ smake på alt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini her smaker på alt... alt fra grapefrukt til grill kylling uten skinn ..er bare forsiktig med salt/sukker..

Flere som lar dem prøve "alt" ?

han elsker kaviar,makrell i tomat, laksepure...ting dom smaker liksom;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han får smake på nesten alt, dvs. alt som ikke er farlig for han. Han får ikke smake på honning, og ting som er lett å sette fast i halsen (nøtter osv.) og jeg er forsktig med salt. Han har smakt potetgull, men bare en bitte liten bit;)

Skrevet

jeg har vært litt " redd" men da skal jeg jaggu begynne med litt annet og.. stort sett gått i leverpostei og smøreost på brødskiva.. men smakte brunost i helga, og det var litt godt.. lar han smake litt is av meg, det meste av frukt(vannmelon er knall godt)...

Skrevet

sånn er det her og,,, hvordan er det med egg????

Skrevet

Egg er populært! Vi har ingen allergi i familien så derfor er ikke jeg redd for å la han spise litt forskjellig.

Skrevet

he he her om dagen fikk han kylling-lår beinet når jeg var ferdig med det.. han gnagde og gnagde,,,(klør i gommene.. hehe) måtte le da.. skikkelig hulboer;)

Skrevet

ingen allergier her heller.. da skal han få eggerøre:)

Skrevet

er litt kjip jeg da. har ingen allergier i familien. får smake på vanlig mat. men ikke noe gotteri eller kaker eller noe sånn og holder oss unna melk enda.

Skrevet

Nesten. Styrer una melk, gotterisaker og de ander tingen som feks honning som de ikke skal ha før 1år.

Skrevet

her og.. godteri og salt , melk og honning får ikke mini heller;9 Ellers smaker han middagen vår hver dag;)

En matglad tass!!!

Skrevet

Nei, jeg er mer forsiktig enn mange. Vi har dessverre masse matgreier på begge sidene av slekten; cøliaki, div matintoleranser, problem-mager osv. Så her går det mest i babymat foreløpig, så kan hun heller få vanlig mat til høsten. Styrer langt unna fisk, sitrus, stekt mat, er forsiktig med løk, og null melk (pålegg med melk får også vente). Kall meg hysterisk, men unner henne ikke mageproblemene enkelte i nær fam har:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...