Gå til innhold

bor i USA -- Caroline eller Viviana?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er gift med en Amerikaner og bosatt i USA. Vi venter ei lita jente om circa 10 dager og har bestemt oss for aa kalle henne enten Caroline eller Viviana. Jeg er veldig veldig interessert i meninger om disse navn fra dere i Norge, dersom jeg har hele slekta mi i Norge men vil holde navnet hemmelig til jenta er foedt og det er helt bestemt.

Er Caroline (ev. Karoline) populaert i Norge? Hvilke assosiasjoner har dere med Caroline?

Er Viviana FOR utenlandsk?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9631236-bor-i-usa-caroline-eller-viviana/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. caroline er absolutt ikke overbrukt i norge. dessuten syns jeg det er et fint og stødig navn. viviana liker jeg ikke. det blir "vivi med en liten pynt på" og jeg liker heller ikke vivi. jeg hadde gått for caroline. det er et kjempefint navn både i norge og usa!!!!! viviana blir litt voldsomt etter min smak. :)

Caroline har vært mitt yndlingsnavn siden jeg var liten - hadde en dukke som het det til og med :-) Men - jeg tror nok ikke jeg ville valgt det i dag da jeg synes det er litt for mye brukt. Det er det 30 mest populære navnet i Norge i 2006 og har ligget på navnetoppen siden 1997 i alle fall. Men dette betyr vel ikke så veldig mye når dere bor i USA uansett. Uansett er det et klassisk og pent navn.

Viviana synes jeg ikke er noe pent - rett og slett!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...