Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 heisann dere smarte gravide. sluttet på pillen i begynnelsen av juni og har derfor ikke hatt vanlig mensen enda.kjøpt meg eggløsningstester,og etter babyverden.no skal jeg ha eggløsning mellom 17 juni og 22 juni, men testene er jo negative. idag har jeg vært oppblåst og hatt stikkinger nederst i ryggen og på begge sider i magen.hva betyr det tro?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Det betyr nok at el er på vei. Fortsett å ta testene, kansje både morgen og kveld. Kan lett gå glipp av den. Spesiellt om du ikke har merkbart el slim. Lykke til. Bare et lite godt tips.. Ikke prøv for hardt, da kan man lett bli sliten og det kan gå utover forholdet.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 hmm spennende da.. tok i dag tidlig, og i stad, men de er veldig negative:) nope merker desverre ikke noe på sekretet. tusen takk for et fint svar:)skal prøve og ikke prøve for hardt men det er så vanskelig, har jo lyst på en liten spire:) ventet du lenge eller?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Jeg tok flere EL-tester jeg også nå, men fant jo aldri EL , men jammen meg ble jeg ikke gravid allikevel!
Erisa* Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Hos meg tok det en mnd fra jeg sluttet på pillen til jeg fikk mensen, så ble jeg gravid neste periode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå