Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 3 måneder NEKTER å ligge på magen!!! Har prøvd å snakke oppmuntrende, ha morsomme leker foran henne og fargerikt og morsomy underlag...men hun bare hyler og vræler. Noen sier at man skal gjøre det selv om de protesterer...men hvor lenge da??? hun gir seg jo aldri!!!

De eneste gangene det er noenlunde greit er når hun ligger oppå meg eller mannen min, Men da blir det også protester etterhvert*sukk/* til tross for dette synes jeg at hun har blitt ganske sterk i nakken....men hodet har blitt så flatt bak.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi ville heller ikke ligge på magen på gulvet, lå gjerne på magen oppå oss, eller i senga (noen hun da var for liten til, men fikk oss ikke til å snu henne hver gang). Det går seg til! Men bare prøv, om hun ligger der bare for noen minutter, så vil hun snart snu seg rundt på ryggen selv etterhvert også.. Og det hjelper jo lite å holde henne igjen på magen.

Skrevet

Småen her og nekter å ligge på magen og "trene". Han er nå snart 10uker. Han gidder kanskje 30sek så er det makking og kaving og nesa ned i underlaget.

Fikk han faktisk til å ligge på kjøkkenbenken nesten 2min i går, ny rekord;) hehe

Nekter å ligge på magen oppå meg eller sambo og. Eneste som er greit er om vi bærer han i slik flyvestilling, DA holder han hode så høyt det går. Du kan jo prøve å øve nakken i flyvestilling;) det fukgerer bra her iallefall.

Og når han lærte seg å rulle over fra magen til ryggen for noen uker siden ble det komplett umulig å trene han på magen. Så flyvestilling i mammas eller pappas armer er redningen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...