Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 på en måte. Helt sprøtt, men ville bare rive ho bort fra pappan og flaska, og legge ho til brystet. "Heldigvis" vil ho ikke ta noen av delene pånytt. Hehe. Eller vil jo egentlig at hun skal ta smokk/flaske, men følte meg SÅ tilovers, faktisk.. Skikkelig teit men ble faktisk litt trist inni meg.. Herregud så teit man er..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Da sjønner du nok til et knusende nederlag det er for oss som ikke kan amme. Og må leve med den følelsen hele tiden. Den blir selvsakt svakere med tiden, men i en eller annen grad så er den der. Sjønner hva du mener iallefall. Kjenner den følelsen, bare vær glad du kan ta henne til puppen du, selv om hun får flaska innimellom =)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Følelser er dessverre ikke noe man kan styre, så sånne reaksjoner er uunngåelige. Slapp heldigvis unna det...var godt å se at snulla tok flaske slik at hun fikk i seg nok mat!:-)
ScaryMama Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Jeg ble kjempe lettet da Nikolai tok flasken, da kunne jeg være borte noen timer uten problemer! Så hadde han en periode med flaskenekt, DET var frustrerende det.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Ja huff, jeg skjønner det må være trist å ikke kunne amme barnet sitt. Så fint at dere er lettet over at de tar flaske:) Jeg sitter med litt blanda følelser, men syns definitivt det er mer vanskelig enn fint hvis hun tar den..Klarer dessverre ikke å føle meg lettet, blir jo nesten "sjalu", på en måte..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 jeg har det på akkurat samme måte som deg, egentlig en dum følelse ja...men det er ikke så lett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå