Gå til innhold

HURRA, jeg har vært på ultralyd og det blir en....

Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID

Anbefalte innlegg

JENTE!!!

Det var en fantastisk opplevelse. Jordmor var kjempeflink, rolig og blid og fikk frem de vakreste bilder av det lille underet vårt på skjermen! Fantastisk bra bildekvalitet var det også i forhold til for 4 1/2 år siden, da vi ventet førstemann.

Lillejenta vinket, sprellet med bena, viftet på tærne, svelget fostervann og var bare helt PERFEKT! Terminen - 23. november - fikk vi også beholde, så da er jeg 18 fullgåtte uker i morgen.... SUKK, jeg svever minst 10 cm over bakken nå!

Klem fra

Fortsetter under...

Gratulerer.

Jeg lurer meg inn her for jeg er en gammel sliter men har helt glemt det nå:-))) som jeg venter tvillinger. Har termin den 24 november så er like bak deg:-)) Har lurt på hvor du forsvant i disse tema sidene. Jeg ha vært dårlig i 3 mnd så har ikke vært så aktiv heller da.

Håper formen din er bra og jeg må si at du er heldig nå som har fått ul og at alt er i orden. Jeg har fått ul time den 3 juli og dagene sniker seg av gårde for man vil jo så gjerne vite at alt står bra til. Men i dag var jeg hos jordmor og hørte to hjertlyder så det tegner bra.

Kos deg med planleggingen av velkomsten til jenta di.

klem

Gratulerer med den lille jenta, BSVP!!! Gud, hvor deilig følelse det må være!!

Vi skal i morgen og jeg er nesten litt kvalm av all denne grugledingen.

Håper så inderlig at alt er vel:-)))

Vi har forresten samme termin:-)

Tusen takk for godord moniq36 og Mali Mali!

Jeg husker jo dere begge godt fra ass.befruktning-siden. Har ikke vært særlig aktiv der etter at jeg ble gravid. Det er sant - man glemmer fort hvordan det var å være sliter når man endelig lykkes... Gøy at vi ligger så klin likt i løypa, alle 3!

I morgen blir det ut på shopping av rosa klær *drømme*!

Jeg vil benytte anledningen til å ønske dere begge lykke til med deres nært forestående ultralyder. Gled dere! :-D

Klemz fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...