INE Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Mandag 2. juli 2007 kl. 19:00 på ERA, Bergen Håper det er noen igjen i byen midt på sommeren. Har bestilt bord på ERA på Xhibition. Bordet står på "Barn-i-magen". Gi en lyd så kan jeg oppdatere ERA med antall som stiller opp.
Minigull07/11 Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Så bra, nytt treff... Denne gangen vil jeg bli med!
lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 jeg vil oxo være med, og denne gangen skal jeg ik gå først
Spekkhogger Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Å det var godt å se at det ble treff i sommer. Ble plutselig litt alene her når de fleste har reist hjem for ferien og savner noen gravide å snakke med - ble så godt vant på svangerskapskurset vi var på sist helg, så denne gangen skal jeg prøve å komme meg på treff jeg og!
Babypink Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Hei!! Eg reiser på ferie den dagen (visst ikkje mannen er sjukemeldt), så då kan eg desverre ikkje være med.. Det var VELDIG koselig sist!! Så håper det kan passe bedre neste gong. Ragnhild (11.september...)
INE Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. juli 2007 Det er ikke avlyst. Det var jeg som bommet litt da jeg satte opp treffet i første omgang. Vi er litt få som har meldt sin interesse (5-6 stk), men jeg synes det hadde vært koselig å treffes likevell. Så jeg kommer til å være der. Får heller spise en is alene og gå tidlig hjem:-)
Lille Blomst 02.08-07 Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 Er blitt litt vell allergi syk i dette fine været, men har tenkt å komme hvis formen holder seg sånn noe lunde.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #10 Skrevet 1. juli 2007 Jeg kommer også! Trodde bare det var avlyst, litt forvirrende med den overstrykningen.. Håper folk har fått med seg at det er treff likevel. Snakkes!
Dino21 Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 Hei! jeg vil også gjerne være med.... Har bare ikke meldt meg på siden det stod det var avlyst... Ringte akkurat Era for å høre om det fortsatt var bord der til oss under "barn i magen"....men hun jeg pratet med sa at det ikke var noe bord reservert på det.. Altså ERA kl 19......stemmer det???
INE Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. juli 2007 Det blir på ERA kl 19:00 i dag og bordet står på "Barn-i-magen". Jeg har akkurat ringt og det var tydeligvis noen som hadde ringt i dag og avbestilt?! Dette skjønner jeg ikke, men nå har de i alle fall tatt opp bestilling på nytt:-) Jeg sa vi ble 8, jeg er kommet litt ut av telling i all forvirring, men vi skal nok alltids klare å finne flere stoler dersom det er flere som kommer. Snakkes i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå