Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Hei alle sammen ) Jeg er førti år og gravid med nr. 3. Har to barn på 18 og 21 fra før og ENDELIG kom det en liten gutt på tampen. Han har vært ønsket i snart 14 år. Andre her i min situasjon? Føler meg litt rar på en måte siden det er "kull nummer 2"
Mirte Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Her er det mange i din situasjon. Jeg fikk selv en pike natt til lørdag. Både svangerskapet, fødselen og disse dagene etterpå har gått over all forventning. Jeg blir 40 i august og har en sønn på 17 år fra før. Alt føles riktig. Tror jeg kommer til å nyte dette fantastiske som har skjedd på en helt annen måte nå enn for 17 år siden. Lykke til. Du har noe å glede deg til.
Bine66 Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Hei ! Jeg er også førti og gravid. Men sønnen min er kun 3,5 år. Så jeg er en skikkelig senstarter ) Føler meg topp !!! Må være litt rart å få et lite barn etter man har allerede 2 voksne barn fra før men siden lille gutten har vært ønsket så lenge, må det ja være helt supert ! Kos deg.
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Hei. Jeg er også 40 år og gravid m nr. 3. Har fra før barn på 17 og 15 år. Gleder meg veldig til å få en baby igjen, og synes jeg er kjempeheldig som får oppleve det å bli mor nok engang! Det blir på en måte kull nr. 2, ja. Har ny mann også :-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Det er bare SÅ koselig å høre at det er flere i min situasjon både gravide og som har født! Jeg både gruer og gleder meg for det kom på et tidspunkt da vi egentlig hadde lagt det på hylla og håpet var ute. Veldig betryggende å høre fra dere hva dere føler og tenker om deres svangerskap. Har termin 12 november, noen som har i nærheten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå