Gå til innhold

Kan man ikke bruke vonbagen som reiseseng de første mnd.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i ett innlegg lener ned her, at det ikke er anbefalt. Hvorfor det? Heller ikke hvis man har kalesjen åpen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vi gjort... Men passet på at det ikke ble for klamt og tett for henne.

Skrevet

tja, si det.... jeg har ingen aning, men jeg evt mini her brukte vogna til å sove i i begynnelsen, og sover i den hver dag ennå... han sover godt han :) han sover og i vogn når vi er borte, og hadde sovet i vogn o m vi sku overbatte, noe vi ikke har gjort ennå

Skrevet

Det spurte jeg om en dag he også, på skravle. Du kan jo se om du finner den tråden...

Essensen i svarene jeg fikk, va JO, det kan man! Ikke en som sa noe annet der... Ungen sover jo oppi der hele dagen, hva er forskjellen? Man trenger jo ikke ha kalesjen oppe heller, som du sier.

Vi har iallefall brukt den, og kommer til å fortsette og bruke den, som reiseseng mens han er så liten :-)

Skrevet

Vi gjorde det i 7 mnd. Kan ikke helt se at det skulle være noe problem. Klamt og tett kan det vel ikke bli, for det er jo helt åpen, eller?

Skrevet

D går fint, spør du meg! Var noe med at bagen var for tett, teit syns jeg(i tråden under her)..

Min lå i bagen hjemme de første ukene han, storkoste seg der i forhold tden store senga.. også er d jo veldig praktisk å bruke den som reiseseng da :)

Skrevet

Vi har brukt den som reiseseng og skal bruke den som reiseseng når vi skal på ferie.

Grunnen til at noen (les mammaen til ens tor og en liten) i en annen tråd sa at man ikke burde der er at hun er redd or at karbondioksiden som småen puster ut ikke skal forlate bagen og den lille får for lite oksygen. Sjansene for at det skal skje er vel bortimot lik null.. iallefall i min vognbag. Masse frisk luft i den. Både på dagen og på natta, så her fungerer den som reiseseng. Men da uten vindtrekket og kalesja på da selvfølgelig;) Men både vindtrekk og kalesja på kan det bli litt klamt inni der om småen sover 8 timer i strekk...;)

Skrevet

vi brukte også bag'en til vogna som reiseseng, før vi fikk kjøpt vanlig reiseseng.

Skrevet

Vi prøvde å bruke den som reiseseng i helga. Det gikk ikke bra. Hun sov i 2 timer ,deretter ville hun ikke sove der mere. Men hun er veldig urolig og trenger stor plass da;)

Skrevet

Hvis ungen er glad i å sove i vogna si, er det nok ikke noe problem :-)

Jeg hadde ikke tenkt over saken engang, før jeg så det i en tråd her om dagen. Dib er nok kilde til en del usikkerhet også, ikke bare gode svar ;-)

Skrevet

Klart du kan bruke vognbagen som reiseseng :)) Ikke noe prob det :))

Skrevet

Vi brukte den mye som reiseseng frem til knøttet lærte seg å snu seg rundt. Jeg tenkte som så at dersom det er trygt for ham å sove i den ute på tur så er det bra nok ellers også :) Det eneste jeg husker å ha hørt er at man bør slutte å bruke den når barnet kan snu seg, og at det bør være harde vegger dersom den skal brukes som reiseseng....

Skrevet

Vi bruker den som reiseseng annenhver helg vi, og kommer til å gjøre det til hun klarer å krabbe ut selv. Vi har kalesjen oppe og vinduet på rommet står oppe, så tror ikke det er noen fare for at hun skal få for lite oksygen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...