Gå til innhold

Ja, da har jeg vært på konsultasjon og fått dato for brystforstørring (silikon) :o))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg masse! Gruer meg selvsagt til selve inngrepet, men gleder meg til resultatet er her:o) Prøvde forskjellige innlegg i bh`en og det blir en c regner jeg med. Det så naturlig og fint ut på meg:-) Føltes litt tyngre da, hehehe.

Betalte depositum i dag og det blir i midten av august.. Ville ta etter vi har vært på ferie...

Jiiiihooooo:o)

Hilsen Dolly:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye må du betale? Og må du bytte ut protesene om noen år?

Lykke til iallefall.. og grattis med snart nye pupper :)

Skrevet

Betaler 28.000,- nesten.. Betalte 2000,- dep. i dag da, så resterende en uke i forveien.

Det er livstidsgaranti på silikonputene iflg kirurg og fabrikant, men de anbefaler å bytte de ut om 20 år allikevel..

Det er jo ikke store inngrepet, får lokalbedøvelse, men sovemedisin også da, så en ikke er våken. Så vekker de deg når de skal ha på sportsbh`en..

Gud, gleder meg til det er overstått! Ble veldig trygg i dag da!

Skrevet

Lykke til med plastpuppene! Håper de ikke sprekker og forårsaker blodpropp,hjerteinfarkt osv!

Skrevet

Ja, det håper jeg og! De gjør nok ikke det:-) Det er ingen allergiske reaksjoner erfart på disse jeg skal ta, så om de sprekker og forsaker hjerteinfarkt, så hadde det nok kommer allikevel:o)

Lever heller lykkelig og fornøyd, enn med mindreverdighetskomplekser:o)

Ha en fin dag du og!

Skrevet

Hei du teite uvitende anonym; de nye protesene som er nå kan ikke sprekke og årsake noe som helst. Du får holde deg oppdatert om du skal slenge flere spydige kommentarer.

Og til HI, lykke til, det kommer til å gå så bra, gjorde det selv for 6uker siden og veldig fornøyd.

Hilsen Pamela...hahahaha (har en fin C jeg og)

Skrevet

Dette har jeg også bestemt meg for..har konsultasjons time 14 aug!!

Men lurer veldig på hvor lang tid det tar før man føler man kan gjøre noe igjen?(som å løfte på sønnen min igjen)skal begynne å jobbe 14 sep,men det er vel blitt bra til da?

Jeg skal på Colusseum i Oslo,hvor gjorde du det "Pamela"?

Skrevet

Skal på Fornebuklinikken jeg da:o)!

De sa at en må beregne husmorferie i 1 uke etterpå.. Hvor da ikke kan bære, kjøre bil etc. De fleste føler seg relativt kvikke etter et par\tre dager, men en kan altså ikke bære.. Om du ikke har et fysisk krevende arbeid er det kun vanlig med sykemelding i 3 dager...

Så jeg beregnet en uke fra operasjon til jeg såvidt begynner å jobbe igjen jeg da..

Skrevet

Jaja..... vær stolt av deg selv, og aksepter den du er sier jeg til unga.....

Lengen leve plastikken....

Skrevet

Den har jeg fått inn med morsmelka, har to akademiske foreldre som ikke akkurat er noe fan av plastikk kirurgi (støtter meg da), men dessverre hjelper det ikke om mora di forteller deg hvor fine pupper du har.. Den samme som pynta deg i ballongskjørt med fontene-hestehale!

Og best av alt, jeg bryr meg døyten av hva andre måtte mene, dette gjør jeg for meg selv, og kun for meg selv! Deilig:o)

Skrevet

Har silikon, veldig fornyd med brystene mine. Fikk også beskjed om livstidsgaranti, og det er nå 9 år siden jeg ble operert.

Alt har fungert, inntil for et års tid siden. Som en snikende følelse av å ha feber, begynnende influensa som ikke bryter ut.... Prøvde lenge å bagatellisere disse vage men ubehagelige symptomene, men det er slitsomt å hele tiden tro at man er på vei til å bli syk!!!!

Dette har kommet og gått, jeg har tatt masse prøver hos legen, men hun finner ingen ting. Har ingen annen forklaring enn protesene.

Har oså vært i kontakt med Støttesenter for silikonskadde. De bekrefter mistanken min. Skal fjerne de i september, og håper for din del at du velger å la være.

Skrevet

Det kan selvfølgelig skje.. Det innebærer en viss risiko, men den er jeg villig til å ta. Kjenner mange som har dette, og ingen har hatt noe problemer av noe slag.

Da håper jeg du melder ifra om det er så tilfelle, for protesene som kom i 1990 er det ingen som har fått noe som helst allergisk reaksjon av.. Ingen allergi på disse er registrert.. Og i ditt tilfelle må det jo evt. være lekkasje eller allergisk reaksjon, noe som yderst sjeldent!

Heldigvis er de blitt flinkere på dette i løpet av de siste 10 årene.

Jeg for min del synes det høres ut som om du er allergisk mot noe, er det selv om jeg ikke tar medisiner, og da er influensafølelse symptomene.. Måtte selv ta utvidede prøver hos spesialist for å finne dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...