Gå til innhold

Og så var det uke 26 jentene da.... :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Ohrly:):)

Gratulerer hjertligst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så utrolig bra!!! Tror jeg skal teste meg på mandag. Eller tirsdagen. Er på rugedag 8 i dag. I morgen kan jeg jo og......, vet ikke om jeg tør...;) Er du på rugedag 9? Klem

Spennende at så mange tester positivt nå om dagene - gratulerer til dere som allerede har testet :-) Jeg venter spent... hadde innsetting forrige fredag, og fikk beskjed om å teste hjemme 10.juli, siden de er stengt på haukeland nå. Gruer meg nesten til å ta testen.... håper i det lengste på positiv test denne gangen :-)

God helg til dere alle!

Jeg har ikke testet enda, men er på rugedag 10 nå, så det nærmer seg testdag... og ingen mens enda, så håper i det lengste. Hadde en del stikkinger i forrige uke, og i det siste vondt i korsryggen og lysken, og noe mensmurringer. Noen spesielle symptomer dere har hatt?

Annonse

Hei og hopp.

Slenger meg på her.

Fikk satt inn 2 egg tirsdag uke 26. testet positivt på 14. rugedag.

Dette er fryseforsøk i Porsgrunn.

Har ei jente på 3,5 fra første forsøk med icsi.

Søskenforsøk nå.

Ett mislykket fryseforsøk og ett mislykket etter icsi i april.

Men nå håper jeg det går veien igjenn.....

Lykke til alle sammen.....

Jeg har testet. Men det var ikke akkurat oppløftende. Det blir ingen baby i magen denne gangen heller... Så nå er det bare å vente på at Porsgrunn åpner etter sommerferien, så vi får ringt inn og satt igang igjen. Begynner å bli sliten og lei. Går det ikke neste gang tror jeg vi kommer til å satse på adopsjon.

God sommer alle sammen! Nå blir det ferie på meg! Sene kvelder med reker og hvitvin!

• 3 uker senere...

Hei!

Hvordan går det med uke 26 jentene?

Vi var på ultralyd igår (uke 6+6), og der var det to bankende hjerter, så vi venter tvillinger i mars 2008 :-) Vi gleder oss masse!

Lykke til alle sammen, og fortsatt god sommer!

Her går det kjempebra. Har også vært på ultralyd, for halvannen uke siden (da 6+3) og fikk se hjertebank og en liten prikk på 6mm:-)

Gratulerer så mye med to spirer, spennende med tvillinger!

God sommer til deg og

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...