Gå til innhold

Og så var det uke 26 jentene da.... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

GRATULERER!!!! Wow for en bra uke dette er!

Skrevet

Hei Ohrly:):)

Gratulerer hjertligst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så utrolig bra!!! Tror jeg skal teste meg på mandag. Eller tirsdagen. Er på rugedag 8 i dag. I morgen kan jeg jo og......, vet ikke om jeg tør...;) Er du på rugedag 9? Klem

Skrevet

Takk bebe og nanna, hvis det viser seg å være riktig skal jeg sende så mange babybasiller jeg klarer ;-)

Jeg er på rugedag 10 i dag.

Skrevet

Spennende at så mange tester positivt nå om dagene - gratulerer til dere som allerede har testet :-) Jeg venter spent... hadde innsetting forrige fredag, og fikk beskjed om å teste hjemme 10.juli, siden de er stengt på haukeland nå. Gruer meg nesten til å ta testen.... håper i det lengste på positiv test denne gangen :-)

God helg til dere alle!

Skrevet

Hvordan går det med dere alle sammen? Noen symptomer eller tester å fortelle om?

Jeg er på RD 12 og fortsatt positiv :-D

Skrevet

Jeg har ikke testet enda, men er på rugedag 10 nå, så det nærmer seg testdag... og ingen mens enda, så håper i det lengste. Hadde en del stikkinger i forrige uke, og i det siste vondt i korsryggen og lysken, og noe mensmurringer. Noen spesielle symptomer dere har hatt?

Skrevet

Jeg tok en test idag på rugedag 12, og den var så positiv som den kunne bli - så vi er gravid!! Er så glad for at vi endelig lykkes! Håper spiren vil være der i 9 mnd nå :-)

Skrevet

Hei og hopp.

Slenger meg på her.

Fikk satt inn 2 egg tirsdag uke 26. testet positivt på 14. rugedag.

Dette er fryseforsøk i Porsgrunn.

Har ei jente på 3,5 fra første forsøk med icsi.

Søskenforsøk nå.

Ett mislykket fryseforsøk og ett mislykket etter icsi i april.

Men nå håper jeg det går veien igjenn.....

Lykke til alle sammen.....

Skrevet

Velkommen:-) Og gratulerer med blått kryss! Skal se det går veien denne gang

Skrevet

Hvordan går det med dere? Ingen flere som har testet?

Skrevet

Jeg har testet. Men det var ikke akkurat oppløftende. Det blir ingen baby i magen denne gangen heller... Så nå er det bare å vente på at Porsgrunn åpner etter sommerferien, så vi får ringt inn og satt igang igjen. Begynner å bli sliten og lei. Går det ikke neste gang tror jeg vi kommer til å satse på adopsjon.

God sommer alle sammen! Nå blir det ferie på meg! Sene kvelder med reker og hvitvin!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei!

Hvordan går det med uke 26 jentene?

Vi var på ultralyd igår (uke 6+6), og der var det to bankende hjerter, så vi venter tvillinger i mars 2008 :-) Vi gleder oss masse!

Lykke til alle sammen, og fortsatt god sommer!

Skrevet

Her går det kjempebra. Har også vært på ultralyd, for halvannen uke siden (da 6+3) og fikk se hjertebank og en liten prikk på 6mm:-)

Gratulerer så mye med to spirer, spennende med tvillinger!

God sommer til deg og

Skrevet

Gratulerer så masse til deg også - kjempespennende for oss begge! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...