Gå til innhold

skal prøve å gi mme på flaske for første gang...noen råd før vi prøver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd å gi vanlig mm på flaske tidligere uten spes hell. gikk bedre sist gang da drakk hun faktisk 50 ml. men da var hun sint og ville ikke ha mere. Grunnen til at vi vil prøve mme, er at da står jeg litt friere og kan være litt borte fra henne. Trenger litt voksentid sammen med faren og bestemor kan komme å sitte barnevakt noen timer. tror også det metter henne mere da hun trenger mere mat. har begynt å våkne annenhver time på natten for mat i perioder. Kan holde på slik 2-3 dager i uken hvertfall. Virker som at hun er super sulten og spiser bra. Enda hun spiser bra på dagtid.

Hvordan var deres erfaringer med flaske og mme? Vil bare presisere at jeg kommer til å amme lenge enda, men det er greit om hun tar mme også en gang i blandt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen babyer som er veldig nøye på temperaturen på melken da, så kan hende den enten er for varm eller kald. Test den på håndleddet ditt =) (men det vet du sikkert) Ellers har jeg ikke noen tips. Har heldigvis en som tar mme lett som bare det =)

Skrevet

Hvis det er noen andre enn deg som skal gi melk, kan det være lurt å tulle babyen inn i ei skjorte eller noe sånt som lukter litt av deg... Jenta mi vil ikke ha flaske hos noen andre enn meg, hvis man ikke bruker det trikset:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...