Gå til innhold

GT sport

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvem som er forhandler i Oslo-området? Tror dette er vogna jeg leter etter! Men vet noen om det finnes bøyle som passer til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyshop i ullevålsvegen har gt. Ellers burde du sjekke finn.no. Et sted som heter biteringen selger den for 1990,-

Tror ikke det finnes bøyle til denne vogna. Da må du nok velge gt safari, men den er større, litt tyngre og har ikke dempere.

Vi har sport og er veldig fornøyd. Supergod å trille, lett å legge sammen og ikke så dyr.

Skrevet

Babyshop har dessverre bare safari nå, skulle gjerne sett sport`en før jeg evt bestilte. Vet dere som har den hvordan sittestilllingen er, veldig oppreist eller bakoverlent?

Skrevet

I utgangspunktet er den litt bakovervendt. Kjenner du låsemekanismen? Den er enkel. Det er en reim med klikklås (som på selene foran) som kan reguleres. Vi snurrer denne rundt bøylen til håndtaket en gang og vips så er den i perfekt sittestilling. Rykken kan legges helt flatt for soving.

Skjønner at du vil prøve den først. Det jeg syns er et minus er at den er litt trang i sete/rygg. Setet er 32 cm bredt, ryggen er 46 cm lang.Kanskje ikke den perfekte sovevogn, men til det bruker vi en Simo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...