Gå til innhold

Ser at dere nevner Tilde og Tindra - hva med Tinde?

Anbefalte innlegg

Mannen min vil veldig gjerne ha dette navnet. Vi har forsåvidt vært enige om det navnet i årevis, men jeg har blitt så usikker. Synes kanskje at det er for sjelden, og at folk vil tro at det er et navn vi har funnet opp selv?

Noen som har lyst til å komme med sine meninger om dette? Takke takke!

Fortsetter under...

assosierer litt med tinde.no, men er alikevel fint... finnes jo noe som heter Idun ketchup..men det stopper jo ingen i å kalle småtten for idun :) Er det et navn en liker og vet inni seg vil passe den lille så burde en velge det.. men hvis du er litt i tvil..hva med å ha dobbeltnavn med Tinde enten foran eller bak??

Jeg ble usikker på om det var et gutte eller jentenavn, men forstår at det må være jentenavn siden det står sammen med Tilde og Tindra. Ellers tenker jeg jo på et fjell da, å bestige en tinde. Her er det jo åpent for at "gutta besteg Tinde" - dersom dere tenker på mulighetene for mobbing...

Hva med Linde da?

Annonse

Takk for svar :)

Men har nå et spørsmål - det heter da en tind, ikke en tinde?! " å bestige en tind"... Jaja

Hehe, tinde.no er vel ikke den verste nettsiden med navn i seg da. Dessuten finnes jo tine.no, finn.no og ikke minst den übervulgære kristian.com.

Vet ikke om jeg ble så mye klokere, men får tygge videre på det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...