lene1984 Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Hele ettermidagene og kveldene ligger hun med puppen.. er mett og god, men vil bare ha kosen.. når hun sovner og jeg skal legge henne i vogga begynner hun å gråte.. Er så hjerteskjærende den gråten.. Er jeg oppe hos naboen og skravler om kvelden må jeg ofte bare komme hjem igjen.. Hvordan kvitte seg med denne uvanen? Pappan prøver hver kveld og bysse og kose men ikke allti det er godt nok..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Har dere prøvd med smukk? Noen barn som har sterkt sugebehov, og da hjelper som regel smukk. Lykke til =)
lene1984 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 Ja har prøvd med smokk.. hun tar den.. men er visst ikke godt nok
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Dette trenger også jeg tips på.. Vi har prøvde smokk,men den er hun ikke noe glad i, hun blir så sint, så sint. Det som kan fungere her når er lillefingeren til meg eller pappaen i munnen, kan være litt sint i starten på den også, men roer seg til slutt med mindre det er noe som plager henne.. Ellers så har jeg begynt å pumpe melk som jeg gir på flaske, da spiser hun i stede for å bare ligge å kose seg. Så får puppene mine litt fred de også, men det er ikke mye..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Om lillefingeren er god nok, ville jeg kanskje prøvd med en annen type smokk.. Da er det helt klart et sugebehov der, som kanskje en smokk kan stille. Om man finner riktig type!! Prøv NUK, de er veldig like brystvorten!!
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Hvor får en kjøpt NUK? Vi har de fra mam, men den er ikke mye populær.. Skjønner ikke helt hvorfor lillefingeren er så mye bedre enn smokk jeg heller, men men.. Alt for å få slippe hylskriking.
Kondis som en murstein Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Hei hei! Ja, som anonym sier; prøv NUK! Vi har kjøpt de i babyshop, annen babybutikk og i en leketøysbutikk... Det er den eneste typen Maja vil ha, andre typer åker rett ut igjen, hehe... Men hun er kresen når det gjelder NUK også, vil kun ha silikon nattsmokk (uten ring)... (Hun har den i munnen på bildet i profilen min) Men men, alt for gullet ;o)
2barnsmamma og kanskje en til? Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Prøv med prematursmokk! Det gjorde vi med stort hell. Gutten her tok også kun lillefingen og når vi prøvde vanlige smokker så holdt han på å kaste opp. De var rett og slett alt for store. Prematursmokkene har de iallefall på barnas hus (kostet rundt 30 kroner) og jeg tror og de kan bestilles på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå