Gå til innhold

Hva er viktigst for dere da, beliggenhet eller god plass??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beliggenhet og lite hus, eller dårligere beliggenhet og stort hus??

Skrevet

Beliggenhet, helt klart. Men for meg blir det mye en by/land-ting - vi bor i en forholdsvis liten leilighet midt i byen, og bruker da byen mye; hadde vi bodd på landet ser jeg for meg at vi ville brukt hjemmet mer, og dermed hatt behov for noe større.

Skrevet

Hehe, hvis du MÅ velge da??

Skrevet

Foretrekker beliggenhet og stort hus, men har dessverre dårlig beliggenhet og lite hus... Beliggenheten er vel viktigst.

Skrevet

jeg ville valgt beliggenheten tror jeg...

Ville ikke bodd ut i alfarvei, men ville heller ikke hatt biiiiitteliten plass.

Ikke ville jeg bodd i leilighet igjen heller, etter 10 år i hus-/rekkehus.

Skrevet

Meglerne sier: tenke beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet!, når du skal kjøpe hus.

Alt annet kan man gjøre noe med, men beliggenheten kan man ikke forandre på.

Man blir ikke lykkelig i et stort, flott hus, hvis man ikke liker seg i nabolaget/området.

Men man kan bli lykkelig i et lite hus, hvis man liker beliggenheten.

Så for meg er bellligenhet alfa omega.

Skrevet

en blanding tror jeg.

beliggenheten har en del å si,men også om ungene har et godt nærmiljø har mye å si.

hvis du har et lite hus ,men er fornøyd med beliggenheten ,ville jeg valgt å bli boende.

ikke gøy å bo i et stort flott hus hvis du er misfornøyd med hvor det ligger hen...

Skrevet

Belligenheten det står mellom her er traffikert vei eller ikke, turområde eller ikke, og innsyn eller ikke...

Skrevet

Det er også kun en elv i mellom, men lang bilvei.. Vil liksom ikke si så mye så noen skal kjenne meg igjen...:o) Ca 200m i luftlinje, men mister da det skjermede stedet vi bor på, og siden jeg drømmer om hest engang mister jeg den muligheten siden det ikke er bru over elva.

Skrevet

Egentlig er det beliggenhet, men hvis jeg skulle fått 2-3 unger til så måtte jeg nok gjort om på krava....Ikke alltid man kan få i pose og sekk, men det ville nok vært det beste. ;o)

Skrevet

Vi kjøpte ett knøttlite hus med kjempetomt, utsikt, skog rundt, kort vei til byen og rolig område. Nå er huset snart dobbelt så stort og større skal det bli. Og beliggenheten er der fortsatt. Hadde nok valgt det samme siden og. Huset kan du gjøre noe med, værre med beliggenheten...

Skrevet

For oss er beliggenhet viktigst:)

Nå bor vi et relativt fint sted, men mangler kveldssol. Siden jeg ikke er ferdig på skolen enda haster vi ikke med å finne noe nytt før jeg er ute i jobb (ferdig bachelor om ett år, men skal ta to år ekstra så jeg får master. I tillegg venter vi en liten i des/jan, så det blir nok et år fri i tillegg)

Vi ser etter drømmetomta så vi kan bygge selv om noen år:) Det er ikke så voldsomt mye dyrere enn å kjøpe et ferdig bygd, og de "ferdighusene" som er til salgs er heller aldri sånn som jeg vil ha det! hehe..

Skrevet

Ja, huset kan du gjøre noe med, men hva når du ikke har penger til å gjøre noe med huset på mange, mange år??

Skrevet

Beliggenhet - helt klart :)

Lite hus, kan man få gjort noe med, men det kan man ikke med beliggenheten...

Skrevet

god beliggenhet og mindre hus.. men med beliggenhet mener eg solforhold og uteområde.

kunne aldri bodd i et stort hus uten uteområde og gode solforhold!

men e d d hadde eg valgt stort hus.hehe

Skrevet

Beliggenhet

Skrevet

Det måtte blitt beliggenheten, tenker da på at det skal være litt nærmt diverse og andre unger i nærheten ol

Skrevet

hvis jeg må velge..beligenhet..men ville jo aldri kjøpt lite hus på bra beligenhet..det blir stort hus bra beligenhet..

Skrevet

Beliggenhet! Uten tvil..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...