Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Skal flytte og må si opp jobben min. Er i fødselspermisjon til september. Det er 3 mnd oppsigelsestid. Er det lurt å ringe sjefen og be om et møte? Eller kan jeg informere henne over telefonen? Må jo selvfølgelig ha det skriftlig også da. Kjenner jeg får vondt i magen...
Mille** Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Hehe..ja, jeg har sagt opp. Sa opp 2 dager etter jeg begynte igjen etter permslutt. Kan tro jeg hadde vondt i magen, men det er jo en ærlig sak å si opp da, spesielt når man skal flytte, var det vi også skulle. Gikk kjempefint, hun var veldig forståelsesfull. Syns det er greit å møte opp personlig å gjøre det. Lykke til, går så bra skal du se! )
Northernlights Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Jeg skal si opp snart. Tenkte bare skrive det i et brev, og sende det til sjefen.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har også sagt opp, fått ny bedre jobb :-) Skrev et brev, ferdig arbeid !! Heia Brann
It's all about me Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Du må sende det skriftlig som de over her sier, men har du et godt forhold til jobben og sjefen hadde jeg tatt en telefon og fortalt at den var på vei. Dette setter iallfall jeg stor pris på som sjef.
Hame ble født Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Ja jeg ringt først , da sa sjefen at jeg skriv berv og jeg gjore det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå