Gå til innhold

Antagelig KS her også. Endelig 3d bilder

Anbefalte innlegg

Har vørt på UL idag, og snuppa har snudd seg og ligger godt i seteleie. Er lite lysten på å vende, så eg har fått time på mandag for å diskutere forløysningen. Eg e fast bestemt på KS.

Har også ENDELIG fått 3d-bilde av Lea, og dei har eg lasta opp på profilen min for dei som vil sjå.. =)

Er overlykkelig nå altså..

Fortsetter under...

De komme aldri te å klare å overtale meg til vaginal fødsel sjøl om bekkenet tillater det, for eg vil ikkje utsetta babyen for det.

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=4222764

forstår ikkje kaffor ikkje bildene ikkje viser, men legger ut ein link der eg vett de viser iallefall.. =)

Hei! Eg og har babyen i seteleie, og eg bestemte meg for å nekta å føda vaginalt. Sidan eg var so sikker på kva eg ville, tok dei ikkje ein gong røntgen av meg. Dette er på ullevål, det spørst vel kanskje litt på slikt og. Lykke til!

Ja, eg fekk og veta at de kan ikkje tvinga nåken te å føda vaginalt i seteleie, så eg satser på at det går rimelig greit. =)

Eg er også sikker på ka eg vil, og er faktisk ganske gla for at hu e i seteleie så eg sleppe å stressa meir med å nærme meg slutten på svangerskapet, og få endelig dato for ankomst.. =) Eller e det nedkomst det hetter? hehe.. uansett.. =)

Eg e sååå gla.. =)

Annonse

Det høyres veldig lovandes ut. Eg vil jo ta å måle bekkenet dersom de absolutt insistere på det, men eg har bestemt meg allerede.. Eg vil ikkje ha vaginal fødsel så lenge det er snakk om seteleie. pga fotstillingen etterpå..

Gubben blei født i seteleie og han hadde ikkje rett fotstilling etterpå.

Herlig at valget står opp til meg. Då trenger eg iallefall ikkje grue meg til samtalen.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...