Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Skal flytte og må si opp jobben min. Er i fødselspermisjon til september. Det er 3 mnd oppsigelsestid. Er det lurt å ringe sjefen og be om et møte? Eller kan jeg informere henne over telefonen? Må jo selvfølgelig ha det skriftlig også da. Kjenner jeg får vondt i magen...
2 gutter og 1 jente Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 jeg skal ogsaa si opp iloepet av permisjonen...gruer meg. tenkte aa ringe dem jeg, siden jeg allerede har flyttet 100 mil unna jobben min.
snartmammapåny Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Jeg skal si opp jobben nå når permisjonen nermer seg slutten. Men jobben er alt informert da, så det kommer ikke som en bombe for de;) Gav beskjed da jeg gikk ut i permisjon at de bare kunne ansette noen på fast fordi jeg ikke kom tilbake etter permisjonen. Har ikke levert oppsigelsen ennda da, er jo ikke ferdig med permisjonen før på nyåret. Men sender den skriftelig når det nærmer seg. Har og flyttet langt fra jobben så det sier seg igrunnen selv at jeg ikke kommer tilbake;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå