Gå til innhold

Jippi, har fått barnehageplass...i Oslo :-)

Anbefalte innlegg

Fik jo avslag etter hovedopptakene nå i vår og belaget meg på at vi kanskje måtte finne en dagmamma, men så tenkte jeg at jeg må jo prøve litt til før jeg gir meg. Så jeg sendte en mail til alle de barnehagene i bydelen vår som vi ikke fikk søkt på under hovedopptaket, og bydelen ved siden av om de hadde plass ledig. De fleste sendte jo standardsvar tilbake om at de ikke hadde ledig og at jeg uansett måtte søke via kommunen og kun min egen bydel. Men så på torsdag ringte de fra en barnehage og sa at de hadde en plass ledig og at jeg kunne få den fra 01august. Selvfølgelig ville jeg det så da snudde vi oss fort rundt og søkte via kommunen og barnehagen fikk hentet søknaden og tilbudt oss plassen formelt. Trenger plassen egentlig fra 01september men da bruker vi bare hele august måned på tilvenning. Jippi, dette er som å ha vunet i Lotto he he. Barnehagen ligger bare 5min fra oss også så det kan ikke bli bedre dette. For en strålende dag dette ble. Skal dit på besøk nå om et par timer for å hilse på og få diverse papirer etc.

Så det er håp innimelom gitt :-) Så nå må jeg bare bruke sommerferien på å få han bort fra pupp og over på "vanlig" mat på dagtid når han er i barnehagen.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...