Gå til innhold

Kan det være pga amminga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de gangene jeg har vært hjemme hos mine foreldre ammet lite... ca 2 ganger til dagen. Hver gang vi er det er gutten min såå rolig og sover myye... Det gjør han ikke når vi er her hvor vi bor... (byen) Her blir det ofte til at jeg ammer litt mere også... nå etter at vi hadde vært hjemme en tur, tenkte jeg at jeg skulle begynne og legge han til hvær gang før han fikk mme og prøve og fullamme igjen.. Men nå har han blitt skikklig grinette og sover mesten ingenting på dagen igjen!!...?

Kan det være pga at jeg ammer så mye at han blir urolig/magevondt?? hmm, kan nesten virke sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal også sies at han som regel blir veldidg urolig under amminga... etter han har sugd litt kan han finne på og begynne og hylskrike med puppen i munnen... jeg tar han opp av og til kommer det en rap, mange ganger ikke... legger han til det andre brystet og han tar den en stund (2.3 min kanskje) og så går det i samme regla her også.... slitsomt.. har lyst til og gi opp nå og bare gi mme... han er forresten 2,5 mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...