Gå til innhold

sofie...

vimsa .-) på overtid

Anbefalte innlegg

Skrevet

...blitt av deg sofie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! Her er jeg :o)

Det er vel bare meg sofie her?

Ikke vært så aktiv her inne den siste tiden.

Hvordan går det med deg vimsa? Har du mye symptomer?

Mine symptomer kommer og går. Skulle ønske jeg hadde dem hele tiden. Men de kommer heldigvis tilbake da :o)

Har du kommet langt på vei du nå da?

Skrevet

hei hei! Så godt at alt går bra med deg også! Joda, her er det bra! Fikk til og med kvalmebølge her for et par timer siden... (synes nesten det er godt vet du, for da kjenner jeg at det "er noe der") Har hatt veldig lite svangerskaps symptomer. De har vært på og av. Mest vondt i underlivet. Har vært innmari nervøs, men nå slapper jeg mer av! Er ca 6 uker+ tror jeg. (får nok litt mer svar på det neste uke på ultralyd i uke7) Hvor langt er du? spennende dette... spurte om det på den andre linken vi begge har vært på idag også forresten, kanskje du alt har svart der? tvi tvi, og "knip igjen" som venninna mi sier... :-)

Skrevet

Hei igjen! :o)

Så bra at det står bra til med deg! Heldig du som har hatt en kvalmebølge da! hihi =) jeg skjønner så godt hva du mener når du nesten synes det er godt. Kunne godt tenkt meg en jeg også. Vi er vel kommet ca. like langt vi da. Jeg er 6+2. Så vi har vel termin noe samtidig vi da. Jeg skal også på ultralyd i uke 7. Det blir spennende ja!

Leste litt i den andre tråden.Nei, vi har ingen barn fra før. Det blir nok stas for gutten din, at han skal bli storebror! Koselig :o)

Lykke til videre vimsa! Send gjerne over en kvalmebølge til meg om du får flere. Men ikke mer enn en :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...