Gå til innhold

er så spent så spent...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og venter på tlf fra legen, han skal ringe når han har fått svar på HCG resultatene mine. Tok første prøve torsdag, og neste igår (fire dager mellom) Er så spent at jeg holder nesten ikke ut! den forrige målte 3300 (ca uke 5) da bør vel denne vise minst 9.000... spent spent spent...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fått svar enda..? :) Spennende dette.. satt og ventet slik i forrige uke så jeg vet hvordan du har det.. :)

Skrevet

Hei "min tur snart"

vet du hva! Dette var vanvittig herlig! verdiene var på 15.500.... da har de steget meget meget bra! Såååå herlig! Du da? hvordan gikk det med deg? fant ikke den "saken" her (lette meg gjennom nå) Håper alt er bra med deg! Hvor langt er du på vei? Jeg er ca 6 uker nå. Tvi tvi!!!

Skrevet

Så utrolig bra å høre vimsa! :) Det er en skikkelig deilig følelse å vite at det er noe der og det utvikler seg.. :)

I forrige uke hadde jeg verdier på 9000 den ene dagen, to dager etter var de på over 19000, så det hadde steget akkurat som det skulle. Jeg var på UL igjen igår, og da kunne vi se at hjertet banket og den lille spiren var 6,2 mm. I følge min mens så er jeg 7+4 idag, men legen mente at jeg er en uke mindre på vei, så 6+4 idag. Litt kjipt å bli satt tilbake, ihvertfall i de første tre månedene, men det er bedre det enn å ikke ha noe i det hele tatt.. :) Så nå ser jeg frem til neste UL som er neste torsdag.. :)

Skrevet

Så herlig da vimsa! :o) Det må være utrolig godt å vite at det utvikler seg!

Jeg har også lyst til å ta enda en blodprøve for å måle verdiene. Men jeg får vel vente. Kommer ikke inn til legen for det er så fult. Men det er ikke så lenge igjen å vente til jeg skal til ul. =)

Skrevet

hei min tur snart...

så godt at det gikk fint med deg! Må ha vært deilig å se spiren!!! Jeg skal inn på UL neste uke igjen, og da er jeg vel ca 7+2, blir herlig herlig! (jeg ble satt tilbake to uker forrige uke, trodde jeg var 7 uker, men ul viste 5 uker) det samme skjedde med førstemann-min.. en gutt som nå er to, vi ble satt tilbake to uker med ham også på ul. Men... nå er vi på vei! deilig å vite at en liten en vokser og gror og koser seg i det varme gode lune rommet de skal leve i i 9 mnd... stå på, vi snakkes her vi :-)

Skrevet

hei hei sofie! hvor langt er du på vei nå? går alt bra? tror du og jeg kom inn her omtrent på samme dagen! nå er vi vel 6-7 uker begge to! hva blir din termin? (tror min blir midt i februar) Har du noen fra før? jeg har en gutt på 2 1/2. Spennende å holde kontakten her inne! det er så deilig og uvirkelig å endelig være gravid igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...