Gå til innhold

TRENGER RÅD!!!!!!!

Mamma'n til Martin & Mille :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, er kjempe fortvilet nå..

Jeg og sambo har nettopp kjøpt hus, og det er innflyttningsklart i desember 2007. (Under oppbygging)..

Meen, så må vi ha et sted og bo i mellom tiden, nå bor vi i Bærum, og har kjøpt i Sarpsborg hvos han er fra.. Så hadde faren hans tilbydd han at vi kunne bo på et rom hos dem i 6 måneder først....

Dette frister jo ikke veldig fra min sin side, siden de har en FRYKTELIG masete åtteåring.. og sambo ble sur fordi jeg ikke ville...

Kjente bare tårene komme :( Døds fortvila nå jenter... :( Hva skal jeg gjøre/si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner deg godt jeg! Heftig å bo hos svigers i 6 måneder da!!! Du får be samboeren sette seg selv i ditt sted - tenk om det var han som måtte bo hos dine foreldre så lenge=) Alternative er vel å leie så lenge da.. en hybel leilighet eller noe! Huff, få ut agresjonen! Hjelper jo ikke noe på at kroppen er full av hormoner i tillegg=) Lykke til!

Skrevet

Det er nok ikke lett å bo hos svigers, og på bare et rom. Men, på en annen side så antar jeg at dere vil kunne spare masse penger på det, og pengene kommer jo godt med når man bygger hus.... 6 mnd er jo ikke all verden, men det kan fort bli lenge om man ikke kommer godt overens. Om du bestemmer deg for å gjøre dette, så er det viktig å sette noen betingelser/grunnregler først.

Har du vennekrets som du kan benytte deg av, være sammen med slik at du slipper å være med svigers hele tiden? Dersom du jobber, så går jo tiden også fort. Nå som det er sommer og sol, blir dere vel å være mye ute uansett??

Lykke til. det er bare du og din samboer som kan ta valget.

Skrevet

IKKE GJØR DET. Jeg bodde i kjellern hos svigers 6 måneder under forrige svangerskap og ble enda mr sliten av det. Vi gjorde det for å spare penger mens vi pusset opp hus. Ville ikke gjort det igjen.

Skrevet

Kjenner meg kjempe godt igjen i dette...

Vi var på flyttefot i mitt forrige svangerskap og siden vi hadde solgt huset vårt måtte vi bo hos svigers en periode fordi der vi skulle bo var ikke klart alikevel...

Dette var et kjempe mareritt for min del. Alt ble bare stress og iom at min svigermor har støv på hjernen forventa hun at jeg skulle stå på hodet i huset og i tillegg måtte jeg passe på at min datter på 4 år ikke gikk oppi svigermoor som var så og si umulig.

Det endte med at jeg fikk høyt blodtrykk og var helt utslitt til fødselen.

Så mitt råd er absolutt at du ikke bør gjøre dette.

Om det er andre alternativer ville jeg vurdert dem først.

Håper det ordner seg for dere:0) Og husk at du bør sette dine følelser først, det er trossalt du som faktisk går gravid oppi dette her.

Klem:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...