Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 er d normalt med vond lukt av underlivet lenge etter fødsel? 11 dager siden fødsel nå, blør fortsatt men ikke så veldig mye lenger. Ikke noe kløe eller svie,men kjenner av og til at d presser på der nede..
MammaDilla Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Helt normalt at det lukter litt ja. Vær flink til å skylde deg etter hvert toalett besøk. Jeg brukte dusjhodet til å skylle med, men en vanlig bolle går fint an å bruke. Skyld med rein grønn såpe en gang for dagen, og vær nøye på å tørke deg. Jeg brukte enten rent håndkle eller hårføner etter å ha skylt meg..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 synes det luktet fostervann når jeg tisset en stund etter fødselen. Men dette gav seg etter noen uker:)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 er over 5 mnd siden jeg fødte, og har ennå den j***** lukta....
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Sånn hadde jeg det også.Synes det lukta kloakk av meg :/ Men det gikk over da heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå