Gå til innhold

jippi:)da va endeli det første brevet kommet:) å jeg trenger litt råd! til dere som holder til i tromsø!

Anbefalte innlegg

Fikk det på lørdagen, å er satt opp til forsamtale den 22.08 i tromsø:)

er det noen som kan forklare meg litt videre hva som vil skje på den samtalen??? hvor fort var dere igang etter samtalen?

takker for svar:) er kjempe glad om dagene:) hihi

Fortsetter under...

Heisann,

vi fikk beskjed om å ringe inn første mens. Det var tilfeldigvis den dagen vi var på samtale, ¨så jeg fikk begynne rett på. Det vil si, jeg begynte på spray på dag 19.

Det hele gikk fort:-)

Og nå ventes en liten jente eller gutt i november en gang:-)

Lykke til!!

Hei

Etter samtalen i tromsø er det bare å vente til mensen kommer igjen og du kan begynne på nesespray. Etter ett visst antall dager på spray starter stikkingen. Det er den som tar mest på (ikke for å skremme deg) Under stikkingen er det ultralyder ca annenhver dag til eggposene dine er modne nok til å hente de ut.

Jeg hadde 2 fulle forsøk før det var vellykket, men nå kommer det en spire i begynnelsen av desember.

Bruk sommeren til å slappe av. Slapp av og kos deg. Du trenger energien når det hele skal starte. Gled deg også, de er kjempeflinke i tromsø..

Annonse

ja ska prøve å slappe av mest mulig men har itj nå spes me ferie:( ha no ei uke bære... men ska nok klare mæ uansett:) gleda mæ veldig nå til å komme i gang:) tusen takk ijæn før svaran:)

klem.

p.s: beklager, glemte meg av, så dette ble på dialekt:S vet det ikke er så mange som liker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...