Leola Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Nå har jeg hoppa frem og tilbake her i en evighet, klarer ikke bestemme meg! Funnet en splitter ny Bugaboo på finn.no som fortsatt ligger i esken til 6800 + frakt på 200. Så får jeg kjøpt TFK på en babybutikk her til 4990,-. Får litt vondt i magen av å tenke på å bruke 7000 på en vogn men alle som har den bugabooen skryter den oppi skyene. Ikke vet jeg om det er fordi den er god å trille eller om det er fordi det er et kjent merke. Kan dere hjelpe meg på vei? Blir gal!! Skal bestemme meg i dag:D
Strutsen har nå 2 gutter! Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 De to vognene det står mellom for din del er veldig forskjellige. Hvis du hovedsaklig skal bruke vognen i by og på shopping er nok Bugabooen mest brukervennlig. Det var et innlegg her for litt siden - se lenger ned på siden - hvor det var en som hadde både Bugaboo og OTH. OTH er jo veldig lik TFK. Hun var veldig fornøyd med Bugabooen men sa den var ubrukelig på stranden, i snø og den type føre. TFK er en god allround-vogn. Vurderer sterkt å kjøpe TFK selv, men er litt i tvil fordi så mange her inne heller vil ha OTH. Prøver å fine ut hvorfor OTH er mer populær enn TFK. Skikkelig vanskelig dette. :-)
Strutsen har nå 2 gutter! Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Ha-ha, nå ser jeg jo at du har deltatt i mange av diskusjonene omkring disse vognene. Du vet sikkert mer enn meg om dette. :-) Fint hvis du holder oss oppdatert på hva du til slutt endte med og hvorfor. Vi er mange som fortsatt veier for og i mot. Lykke til med kjøpet.
It's all about me Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Struts Med egg OTH er nok hos mange mer poulær enn TFK fordi den ser nettere ut og noen liker designet bedre. Ellers er vel de to brukermessig ganske like, bortsett fra at TFK har regulerbart forbrett og håndbrems.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå