Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Hei Jeg har en gutt som siden januar har hatt forkjølese med hosting og tjukk grønn snørr (dertte har han hatt lenge nå). Har vært hos legen uttallige ganger, men kun fått naturmedisin og beskjed om at dette er vanlig hos små barn og at det vil gå over av seg selv. Foe en uke siden fikk hanen kraftig øyekatarr, og fikk selvfølgelig naturmedisin igjen. Det endte med at måtte på søndagskveld til legevakten. Heldigvis fikk vi antibiotika av legevsaktslegen og dette har blitt bedre. Vi har et vennepar med en datter som er jevngammel med gutten vår og hun fikk påvist lungebetennelsen Clamydia i vinter. Disse to har vært mye sammen. Har forsøkt å forklare dette for legen men hun gjør ingenting med det. Denne lungebetennelsen kan kun bli påvist ved en blodprøve og gir ikke utslag ved en crp. Er så fortvilet for gutten min. Han har dert jo ikke godt. Det har hendt at han hoster til han kaster opp. men dete r heldigvis ikke så ofte. Har akkurat ringt legen nå om å få en henvisning til noen andre, men hun får ikke ringt før i morgen. Huff måtte bare lufte meg litt.... noen med noen gode råd?
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Glemte å si at han er 13 mnd og allemenne tilstanden etters er bra
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Mycoplasma lungebetennelse kanskje ??? Det er det de kaller skjult lungebetennelse og som oftest ses kun på røntgen, evt blodprøve. Det var veldig mange som hadde den i vinter, både store og små. Har hørt om flere som har gått slik dårlig som du beskriver i lang tid, og at de da har funnet ut at de har hatt denne lungebetennelsen. Ta han med til en annen lege å ta blodprøver.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Når jeg ikke stoler på min lege's beslutning, så tar jeg med meg sev, gubben eller barn til privat lege på Strømmen Storsenter.. de het Omnia før. Men de har byttet navn tror jeg?? Brukte de når de var på Gardermoen, men der er de ikke lenger. De tar deg seriøs! Er dyre! Men gud for en service! De gjør noe! Og de bruker IKKE bare 5 min på dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå