Gå til innhold

Brystbetennelse i over en uke nå. Blir ikke bedre :-(

Anbefalte innlegg

Begynte for over en uke siden med først feber og oppkast. Så fikk jeg brystbetennelse. Pga at jeg har hepatitt c og det begynte å bli fare for blødninger måtte jeg stoppe å amme på den vonde siden i 2-3 dager. Tømte brystet så godt jeg klarte uten å amme. Ble litt bedre så jeg kunne begynne å amme igjen på den siden slik at jeg fikk tømt skikkelig. Men nå har det blitt mye verre igjen. Stod i dusjen og grein kl 3 i natt og prøvde å skolde meg. Ble ørlite bedre, men ikke så mye. Det gjør så vondt når jeg ammer det brystet at jeg klarer snart ikke mer. Men ser ikke ut til at produksjonen vil gå noe ned i det brystet heller så jeg kan fortsette med å amme på bare en side.

Fortsetter under...

Er i bergen. Har ikke vært til lege ennå. Håpet i det lengste at det skulle gå over. Har hatt skikkelig ille brystbetennelse med tidligere barn. Men det har ikke vedvart så lenge som nå. Tenkte å komme meg til fastlegen i dag, men sov litt for lenge til å ha mulighet for time idag etter å ha vært oppe det meste av natten. Vurdere å gå på legevakten når den åpner.

Er forbasket at det skal bli så ille når småen er blitt så stor som 7 mnd nå, og det ikke har vært noen problemer frem til nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...