Prinsesse Sophia Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Har dere harr kvalmefrie dager. Min kvalme kom som et brak når jeg var 5+5 omtrent, har vært skikkelig dårlig siden. I dag 6+6 så er jeg ikke kvalm id et hele tatt. Blir litt redd, kanskje noe er galt? Tullete av meg JA..
Jordbæret <3 Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Det er ikke dumt av deg å tenke slik i det hele tatt. Det var nemlig slik jeg først kjente at min lille spire var død. men jeg vet at de aller fleste har kvalemfrie perioder eller dager innimellom, så at kvalmen blir borte vil ikke alene bety at spira er død. Er du usikker, går du til legen. Lykke til!
Prinsesse Sophia Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2007 Oi oi oi nå ble jeg kjempe redd.Snufs
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Veldig vanlig at kvalmen kommer og går, så tror ikke du trenger å beskymre deg så altfor mye. Om alle symtomer forsvinner i lang tid, kan det være lurt å oppsøke lege. Men ant. har du bare en "hvileperiode" også kommer kvalmen og resten for fullt igjen.. :-) Lykke til da
Prinsesse Sophia Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2007 Tusen takk anonym, hadde en SA i desember og kvepper godt til når jeg hører om sånt. Tusen takk for svar.
3jentebarnsmor Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Det trenger overhodet ikke å ha noe å si at du slipper unna kvalmen noen dager. Det kommer veldig an på dagsformen og hvordag starten på dagen din er. Mye stress, fort opp av senge, ikke frokost etc. = kvalm. Men tar du det med ro, hviler ut, spiser ofte osv så hjelper det veldig. Ikke la deg skremme av slike innlegg som over her men kos deg med den lille spiren din.
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Hei du Jeg er kun èn dag lenger enn deg, og min kvalme er veldig opp og ned. Var sengeliggende i helga, og borte fra jobben i går, men i dag er jeg helt fint. Varierer veldig med adre ord Tror det er normalt at symptomer kommer og går. Det eneste som er stabilt hos meg er VONDE pupper og sliten/trøtt. Ellers er mine dager veldig forskjellige.
Prinsesse Sophia Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2007 Tusen takk 3jentebarnsmor det hjalp. Skal til UL i dag kl 15 så er veldig spent ol litt nervøs.
Bohema77 Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 Kvalm jeg også, men heldigvis ikke hver dag. Er nå 9+2. Kvalmen kom ikke før i uke 8, før det var jeg bare rar og uvel. Jeg har vært kvalm i 3 dager, så borte 4 dager og nå kvalm igjen. Uff, ufyselig å være på jobb når det er slik og i dag jobber jeg sent utover ettermiddagen også. Lurer fælt på om det ikke er på tide å fortelle det på jobb, slik at jeg ikke får så mye ekstra hele tiden, noe jeg alltid gjør ellers.. Men tilbake til kvalmen, så når den opphørte fikk jeg ekstra brystspreng... Så jeg har hatt signaler på gravdiditet hele tiden. Dersom alt blir borte bilr nok jeg også engstelig, men skal holde is i magen til det går noen dager. Uff, nå tror jeg at jeg må spy for første gang i dette svangerskapet... hadet så lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå