Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Jeg er litt nysgjerrig på hvordan sovingen ser ut for deres små på denne alderen! Jeg driver å ser om det er et mønster på min lille så kanskje vi får litt mer fast leggetid på kveldene! Akkurat nå så krasjer ofte siste duppen med vanlig leggetid osv! Har dere faste duppetider på dagen? Ammer dere ofte på natta? Er barna deres lette å legge?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 hei hei.. lille mor i d her huse har faste rutiner. står opp 07.30 sover formidagslur kl 11.30-14 sover en lur kl 16-16.30.45 Så får ho kveldsgrøten kl 19.30 så får ho kvelds mme 20 00 sovene med en gang etter det. Ho får bare mme. E 5 måneder.
FebruarM@mma Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Hei! Det er jeg også nysgjerrig på og interessant å høre hvordan andre har det. Har ingen barselgruppe å gå i, og dermed ingen å diskutere og snakke med om slike ting. Jenta mi er litt over 4 mnd, og noen helt fast rutine er det ikke ennå, men tendenser. Hun sover fra 23 - 9-10 på morgenen uten mat, så er hun våken litt, og sovner i 11-12 tiden og sover 2-3 timer. Litt mat og ofte sovner hun en liten stund før hun våkner i 7 tiden og får litt mat. Sovner gjerne i 8-9 tiden og så vekker vi henne i 22-23 tiden og gir henne litt nattmat. Hun sovner uten problemer til natta selv om hun sover så sent. Er et bedagelig vesen, så henne legger vi bare i sengen, og er hun mett og go, så sovner hun av seg selv :-) Vi har ikke gjort noe spesielt for å få det til, så føler oss veldig heldige. Hun får mme.
Mamsen til Silje Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Jenta mi på 4mnd våkner mellom 7.30 og 8.30. Steller og ammer så vil hun sove etter en times tid,sover da alt fra 30min-1,5t. Er våken et par timer og sover igjen,da ca 2-3t. Så en liten lur på ettermiddagen,30min-1t,helst ikke etter kl 18.00. Beg så vidt med litt grøt ved 19-tida,noen få skjeer,så er det bad ca 19.30 og litt kos og pupp. Sovner ved 20.30-21.00-tida,sovner ganske lett,må ofte stå å stryke litt på henne. Vil som regel ha 2 nattmåltider,det første mellom 00.30 og02.00 en gang,ser frem til at hun hopper over det første,hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå