fjell og fjord Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har emmaluinge sportsvogn som er kjempefornoyd med! store hjul, stor varekurv, god kallesje, veldig stabil så skla jeg på ferie i tre uker besøke min mor trenger jeg vogn som er mindre og lettere? det går vel over andre egenskaper... noen erfaringer? jenta vå r er 11 mnd, bruker å sove i vogn om dagen, på trilletur bare 5 dager igjen for reisen...må bestemme meg takk
Ajam Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Skal du reise med fly eller bil? Bruker barnet vognen mye pr dag ville jeg tatt med vognen som er mest komfortabel for barnet.
fjell og fjord Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 skal med fly, bruker mye vogn, spaserer mye, hvis ikke skal sove mens vi triller skal være uten mannen min, så det blir tungt å bære har vært i butikk nå, der var det en fin trille,men kollesje erliten,så man må ha paraply eller helseteppe hengende - det slipper jeg på min (hvis ungen skal sove) litt usikker.. liker så godt min vogn da
fjell og fjord Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2007 glemte å si at min vogn er 17 kg det reisetrille var 9 kg
Mamsen til Silje Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Ville tatt med den vogna du er mest fornøyd med,3 uker er lenge da og går greit å sende med fly,bare pass på at du har en form for forsikring om noe skulle skje med den på turen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå