Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Min samboer blir sint på meg når gutten vår på 7 mnd vekker han på natten.. han mener jeg må ta gutten med for ut så han ikke våkner.. (dette skjer ikke hver natt)han har til og med sommerferie å behøver ikke å stå tidlig opp .. han er heller ikke noe spesielt flink til og hjelpe.. føler meg som en alenemamma..nytter ikke å si noen ting til han heller..han får det bare til å virke som ALT er min skyld:-( hva skal jeg gjøre? noen som har råd eller har det på samme måte?
selfangerkjerringa Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 La ham legge seg på sofaen ei natt så han får sove uten å bli vekt.
MammaDilla Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Du må rett og slett sette krav til han. Fortelle han at dere faktisk deler et barn sammen og med det følger der ansvar. Her i hus tar jeg småen om natten siden mannen skal på jobb. Men når han har ferie eller fri, ja da må han ta i et tak, og det gjør han også. Spør hva han mener med at du må ta småen hele tiden om natten. Dette kan ikke være særlig kjekt nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå