Gå til innhold

Her går det unna ja. Tann nr 2 er på tur gjennom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, nå håper jeg nesten at det kommer noen tenner her også, så jeg får tilbake den snille ungen min, hehe.

Lillemann har vært ganske håpløs i humøret de siste dagene og gnager på absolutt ALT. Og det er kort mellom himmel og helvete ja.. Kan gå fra latterkule til sinnatagg på et nanosekund :o)

Annonse

Hvordan vet man når den kommer??? Her har gutten min vært opphovnet to steder nede nå snart en uke.. Har klødd og siklet siden han var 2 måneder ca, og hatt en blemme nede hvor han er opphovnet nå i ca 1 måned...

Og når vet man at det er greit å gi smertestillende? De sier jo at det gjør vondt når tenna bryter i gjennom, men hvordan kan jeg vite at det er derfor han skriker og er gretten? Vanskelig dette her synst jeg..

Vi så hvite prikker der.... Hun var rød og hoven der. Da ga vi henne slik tann middel.. Ga ikke paracet..........Da første kom gråt hun ikke, men på nr to hylet hun masse.......

Godt spm, hvordan vite at den kommer.. Vi visste ikke at de kom, før de gjorde det! Dvs, den første visste vi ingenting om. Nr 2 så vi like under overflaten, at den var rett ved å bryte gjennom. Så lite tegn i forkant her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...