mammaTilLinnea Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 hadde ganske mye strekninger i stikninger i magen i hele går. i går kveld når jeg lå på ryggen, kunne jeg kjenne at området rett over "hårkanten" har vokst( i mangel på bedre ord:)) ser det også i at det er noe der. er litt ømt, har en trykkende følelse der... kan vel ikke være livmor allerede vel?(førstegangs jeg da, så har ikke peiling) noe er det værtfall:) det er jo under oppblåstmagen min også, så er ikke luft:) er mellom 8 og 11 uker... takker for svar
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Tror kanskje du opplever at livmorslimhinnene er helt fyllt med blod og væske.. Det kan gi en ganske "sprengt" og "hoven" følelse i det området. Det er mye som utvider seg pga væskeøkningen, og jeg har også den trykkende følelsen pga det. Er gravid for 5. gang, og har hatt det med alle de fire første i tillegg til nå. Men OBS: dersom du får smerter eller slike ting, og du er bekymret generellt, bør du ta kontakt med legen din...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå