Lillemor ♫ Skrevet 19. juni 2007 #1 Del Skrevet 19. juni 2007 Heisann alle 23'ere. Hvordan er det gått med dere. Enda noen dager til testedag (torsdag), men jeg har skikkelig dårlig magefølelse idag. Klokken er enda ikke 10 og jeg har vært på do omtrent 20 ganger siden kl 7. Det ER kommet litt rosa på papiret, men om det er kommende mens eller ei er jammen ikke sikkert. Har hatt murringer nå i en uke, om det er et tegn på tantebesøk er jammen ikke sikkert. Alt kan jo og være tegn på at man er gravide. Kvalm er jeg, til alle tider. Men innerst inne tror jeg faktisk at også dette forsøket har gått til h.............MEN, det er vondt å si................blir gal................ Dette forsøket har muligens vært det enkleste rent medisinsk, ingen bivirkninger på spray, fryktelig vond uthenting, men det ga seg senere samme kveld. Men dette forsøket har også vært det verste i rugetiden. Sikkert fordi det er vårt siste forsøk. Nå er det liksom vinn eller forsvinn på en måte. Jeg får ikke gjort noe på jobb heller. Helt utladet og tom for tiltak og energi. Alt snirklert rundt teste- ikke teste, tante- ikke tante, gravid- ikke gravid. Ååhh, tenk så kjekt om det sitter denne gang. Kan jo hende.............. FRUSTERT FRUE?????????????? hehehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9627314-uke-23-rugere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♣jolanta♣ Skrevet 19. juni 2007 #2 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei på deg! Den tankevirksomheten der lyder kjent ja.... Jeg er heller ikke sikker på hvordan man skal tolke disse symptomene - om det er gravid eller mens-smerter. Jeg har hatt veldig vondt imagen noen dager nå - stikkinger, murringer, riving og sliting. Spesielt ille har det vært om natta og så vondt å snu seg i senga. Har ikke hatt annen utflod en blank og rester fra Crinone, så håpet er der. Dette forsøket er mitt andre og jeg har nå hatt kortvariant med medisiner, og det var veldig deilig. Fra jeg startet på spray og til uttak gikk det under 2 uker. Men jeg føler meg likevel helt utenfor meg selv og har liksom ikke vært helt konsentrert på jobben de siste dagene. Alle tankene surrer rundt i hodet enten man vil eller ikke og kroppen kjennes tung og utladet. Vi krysser fingrene for at torsdag blir vår dag!! Jeg skal også ta bp da. Jeg er så nervøs at jeg ikke tør å ta hjemmetest...... Lykke til!! PS! Det er også en annen tråd for uke 23-rugerne. Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9627314-uke-23-rugere/#findComment-9633800 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå