Gå til innhold

TENNER.. noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan nå se to tenner nede i gommene til mini. Jeg kan ikke kjenne de med fingeren, men dunker jeg borti med en teskje hører jeg at den treffer doe litt hardt. Hvor lang tid pleier det ta før de bryter igjennom når man kan se de rett under tannkjøttet? Han er bare 4,5 mnd, og jeg hadde håpet han kunne drøye det til i hvertfal 6 mnd. Fullammer og sliter med at han gnisser gommene mot hverandre når han spiser. Det kommer til å gjøre enda ondere når tannebissene kommer ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs om de ikke er rett rundt hjørnet hvis du kan se de i munnen hans.

Det sagt, ammingen trenger ikke å bli et problem av den grunn.Jenta mi bet i et par dager når hun fikk den første tanna si, men det virket som om det var like rart for henne som for meg. Etter et par dager fant hun ut en måte å syge på som ikke bet meg:-) Snille jenta mi:-)

Skrevet

Siden han alltid har gnisset gommene mot hverandre når han spiser, mellom sugeøkter, så regner jeg med han vil fortsette selv om der kommer tenner. Men det får bare gå sin gang. Jeg kan jo ikke stoppe de, og amming betyr mye for meg, så det går seg vel til :)

Skrevet

Krysser fingrene for at det går bra:-) Amming betyr mye for meg også så jeg skjønner godt hvordan du har det.

Sender en god klem og håper tennene drøyer litt:-)

Skrevet

Takk Februargull :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...