Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Har ei jente på 20 måneder som i det siste er blitt ganske så "umulig". Hun som alltid har vert verdens blideste unge, er plutselig forvandlet til et lite "trassmonster"! Ingenting er godt nok, hun skriker hver gang hun blir snakket til, hun har sovet natten igjennom siden hun var nyfødt men nå er hun våken halve natten osv.. Kunne fortsatt i det uendelige. Det har ikke skjedd noen endringer her i det siste som jeg kan komme på heller, så synest det er så rart. Kan de begynne med disse "trassperiodene" sine allerede nå?? Blir så sliten av det, og må ta meg selv i kjefting opp til flere ganger fordi jeg makter ikke å sitte å si "dikkedikkedikk" til en unge skriker av sine lungers fulle kraft fordi hun vil stå opp og leke klokken tre om natten.. HJELP!!
så var vi 4 Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Det er sikkert trassen som slår inn, den kommer ofte rundt den alderen jenta di er i. Men jeg anbefaler deg å bare ta på den tålmodige minen og overse det som er mulig. Og utrolig nok går dette over og alle overlever
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå