Gå til innhold

Noen erfaringer med "TummyHoney"??

Anbefalte innlegg

Var på en Reflex-butikk her om dagen. Der fikk jeg en liten prøve på en krem/salve som heter TummyHoney. Den skal visst hjelpe/forebygge mot strekkmerker og inneholder bare naturlige produkter (honning!). Det er visstnok flere produkter i serien, bl.a. en krem som skal hjelpe til å skjule ev strekkmerker som du alt kan ha fått.. Har prøvd denne TummyHoney et par dager og syns den er behagelig å smøre på, men litt klissete. Lurer på om noen har noen erfaringer? Eller vet noe mer om d?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9627027-noen-erfaringer-med-tummyhoney/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brukt en tube av TUMMYHONEY...... men føler d er d samme om jeg bruker den eller spenol. Jeg kommer til å fortsette å smøre meg med diverse kremer, selv om jeg vet at strekkmerker er en arvelig belastning, og at det egentlig er ingenting som kan forebygge det.

Desverre!

Deilig å smøre seg, men får du strekkmerker er det fordi underhuden sprekker. Veldig vanskelig å smøre den : )

Jeg bruker masse deilige kremer på den stramme store magen fordi det luker godt og fordi det er deilig. Min favoritt er Clarins 3-oljer som du smører på etter en dusj og deretter skyller med kaldt vann. Den er også super som after sun og ansiktsolje til natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...